Güzel günler.. Objektif değerlendirecek olsanız, yaşamınızda doğrularınız mı daha çok yer kaplıyor yoksa yanlışlarınız mı?

.


Başkaları adına konuşacak olursam, yanlışım epey azdır. Kendime yaptıklarım da epey fazla.
Doğrular da kararında diyelim, özellikle seçimlerim konusunda hiç pişman değilim.
Teşekkürler, eigye doyamıyorum sayende..
Hahah 😅 Görüşleriniz mantığıma yatıyor, biraz mantıksız yapın :D
Rica ederim.
Senin soruların da benim dikkatimi çekiyor, peki saçma sapan görüşler paylaşırım bundan sonra 🙂
İroniydi umarım yanlış anlaşılmamışımdır. 😄 Mantıklı görüşlere devam..
Takılıyorum ya. İstesem de öyle biri olamam ne yazık ki. Geçen gün eski görüşlerini falan okudum profilindeki, böyle duruşunu koruyan pek az insan var. Gerisi engel listemde zaten, tebrik ederim..
Teşekkür ederim.. Sizinde görüşleriniz az bulunuyor KS de..
Genelde denk geliyorum da, davet edebilirsin istediğin zaman, çekinme.
Tamamdır.. :))
Görüşmek üzere sonraki sorunda madem.
Birileri davet yollayacaktı güya, görüşlerim uzun gelmeye başladı herhalde. Buradan yazabilirdin, mesajlara zaten bakmıyorum pek, epey var çünkü.
Ya davet yollamak yerine siz sorulara denk gelince yazarsınız diye düşündüm.. Ek olarak çağırsam absürt durur bana kalırsa 😄
Pekala nasıl istersen.
Yanlışlarım daha fazladır. Ama zamanla yanlışı doğruya çevirmeyi öğrendim. Önemli olan da bu bence.
Cevap
3Cevap
Bir yanlış bütün dogrularimi götürdüğü için yanlışlarım çok fazla sanırım..
Son 4 gündür doğrularım ağır basmakta.
Neden four acep
Zihnim aydınlandı. Bembeyaz halde. :D
İyi aydınlanmalar. :D
Doğrularım
Yanlışlar
Doğrularım şekerim
Doğrularım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar