
Öyle çok değil, bazen bir kedi bile anlar halinizi ve siz bunu hissedersiniz?
Dinleyen birini bulmak teması ile olmaz... yazdığınız tek kelimeden anlar en uçtaki diyardan halinizi. Var mı böyle bi zenginliğiniz?

Çok şükür, hayatımda çok güzel insanlar var. Bir bakışımdan ne halde olduğumu anlayan, konuşma şeklimden ruh halimi çözen insanlar. Hem dinleyen, hem destek olan hem de kendini bana anlatan insanlar. Sayıları az ama onlarla kurduğum gönül bağı her şeye değer. Bu anlamlı soru için ayrıca teşekkürler. :)
Ne demek... Ben teşekkür ederim cevap için :)
Günaydın canım ❣️
Bu zamanda insan insanı degil dinlemek umarsamıyor bile.. herkes kendi havasında herkes kendi kafasına göre yaşıyor.. tek hayatımız teknolojik aletler olmuş şimdi herşeyimizi telefonlarınızla paylaşıyoruz.. birine dert anlatmaya başlasan hemen boş ver takma bende öyle gibi geçiştirici şeyler söylüyor.. ya zaten takmasam sana neden anlatayım ki değilmi.. kısacası kimse kimsenin derdinden halinden anlamaz olmuş.. ve bizlerde anlayanımız dinleyenemiz yok diye yalnız kalmayı tercih ediyoruz artık.. çünkü insan insanın hâlinden hiç anlamıyor..
Biri tarafından anlaşılarak dinlenilmek çok büyülü bir his, zaman zaman tattım ama daimî olmadı, demek ki hakiki dinginlik değillerdi...
Allah herkese anlaşılmak, dinlenilmek ve dinlenilirken de karşılığında herhangi bir durum görmemeyi nasip eylesin.
Hayırlı pazarlar.
:) teşekkür ederim hayırlı pazarlar
Senin bu söylediğin zenginlik değil hocam. Bu servet hatta bir dünya mirası..
Nerede öyle anlatan nerede öyle dinleyen..¿
Çok uzuun yıllar önce annem vardı..
Annelerinizin kıymetini bilin..
Sana da iyi pazarlar üstad..
Aaaaaa
Esefle falan kınama safhasına geçiş yaptım şu an :)
Güzel dinlediğime inanırım.
Bilirim kıymetlidir anneler ve hatta size muhtaç bi anne daha başkadır.
İyi pazarlar efenim 🎈
Çok güzel dinleyeceğine ne şüphe, hatta muhteşem bir dinleyici oluşunuza şapka çıkarmalı insanlık.
Ancak ben benim bı dinleyenim yok demek istedim..
Şayet ben senin dinleyenin olurum diyorsan eğer, geçen gün sorduğun
"" Dünyanın en mutlu insanı olmanız için ne gerekiyor? ↗ ""
soruya cevabım olabilir bu jestin🙏
Pazarımın iyi geçeceğinden neredeyse eminim artık 🤗🤗
Cevap
9Cevap
Beni dinleyen biri hiç olmadı..
Günaydın
Yok ya benim şansım yok bu hayatta halimden anlayan bir Sonay'ım vardı o da taşındı gitti dostluk bitti 🤷🏻♀️ hep ben arayamam ya dimi
Günaydın..
Eh dostluklar da fedakarlık ister elbette
Bana da anlatabilirsin halini :)
🤗 teşekkürler cici kız
Dinleyeni, dinlerler.
Bu zenginlikten hiçbir zaman mahrum kalmadık..
Dinlediğime inanıyorum ama bu hep aynı karşılığı bulmaz
Mahrum değilim, çok şükür :)
Ne mutlu
Bar çok şükür. Peki dinleyenler var mı sen bu durumdan mahrum musun?
Duvarlar dinliyor sağ olsun
Bundan hiç mahrum olmadım.
Kedim var.. başka kimse yok.
Bayağı oldu hatırlamıyorum.
Bir iki aydır
🙄🙄🙄
🙄🙄
Ah keşke olsa..
Var çok şükür 🙏
Çok uzun zamandır
19 gündür
Anlatmayı pek sevmem :D
30 yıl
Mahrum değilim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?