Sürekli kendini anlatan sizin anlattıklarınızı dinlemeyen insanlara tahammül seviyeniz nedir?

İş yerinde biri var kimse sormamasına rağmen sürekli kendini anlatıyor. Onu ilgilendirmese de herhangi bir konu konuşulurken hemen atlayıp kendi yaşadığı tecrübeyi anlatıyor. Evine temizlik için kadın geliyormuş mesela ya da geçen sene bir ev almışlar 10 milyon şu an ederi 15 milyon olmuş. Kocasından ailesine, üniversitedeki en yakın arkadaşından kedisine kadar her şeyini öğrendik şükür tekrar anlata anlata. Ama karşılıklı konuşmaya gelince yok. Seni dinliyor gibi görünse de pat diye alakasız şeyler söylüyor ve konuşmanın içine ediyor. Tahammül edememeye başladım artık ben de dinlemediğimi göstermeye çalışıyorum ama anlamıyor çok sinir bozucu bir durum. Siz böyle insanlara karşı sabırlı olabiliyor musunuz ya da sınırınız nedir?

Sürekli kendini anlatan sizin anlattıklarınızı dinlemeyen insanlara tahammül seviyeniz nedir?
Cevapla