Arkadaşlar herkese selamlar, Sorum şu, sizin böyle bir arkadaşınız olsa ne yapardınız?

Arkadaşlar herkese selamlar, benim 10 yıllık bir arkadaşım var. Ailesinin, maddi durumu, benim aileminki kadar iyi değil, bayağı değil... Bu arkadaş ile çok geçmişimiz var, İyi-kötü... Arkadaşlar şunu demek istiyorum, Bu arkadaş, her parasız kaldığında, bir diğer yakın arkadaştan ve benden maddi destek istiyor. (Sigara, para vs. vs.)... Bizde arkadaşımız diyoruz, saygı gösteriyoruz, sevgimizi veriyoruz. Desteğimizi sağlıyoruz, veriyoruz... Ama ne yapsak yaranamıyoruz. Adam Şarj gibi bittikçe, dolmak ve pohpohlanmak istiyor... Yeri geldiği zaman bizim, hatırımızı yıkıyor ve s*ktr çekiyor. bence bizim ona s*ktri çekmemiz lazım ama nezih duruşumuzdan ötürü sakin kalmayı yeğliyoruz. Sonra, şarjı tekrar bitiyor, dolmak istiyor, pohpohlanmak istiyor bu arkadaş bu döngü bu şekilde devam ediyor... Arkadaşlar son olarakta, bu durumu o diğer yakın arkadaşla konuşmak istedim özel olarak, ve bu konu hakkında rahatsızlığımı dile getirdim. Üstüne basa basa aramızda kalsın dedim. Gitmiş söylemiş... O arkadaşa da içimden sinirlendim, kızdım... Arkadaşlar sizce artık bu saatten sonra, nasıl bir duruş sergilemeliyim? Tavsiyelerinizi bekliyorum... Yorumlarınızı bekliyorum iyi günler dilerim...
Arkadaşlar herkese selamlar, Sorum şu, sizin böyle bir arkadaşınız olsa ne yapardınız?
Cevapla