Şu yaşınıza kadar insanlar hakkında öğrendiğiniz ise yarayacak bir tecrübe ya da gözlem var mı?

Benimkileri söyleyeyim ben
1) ne kadar çok konusursan o kadar az ilgi görürsün
2) şımarırsan kalbini kırarlar
3) Birisinin yanından hiç ayrilmadiginda, her yere onunla gittiğinde kendini vazgeçilmez sanar ve sana karşı ilgisini kaybeder
4) ne kadar soğuk gorunursen o kadar az üzülürsün
Bunlar şahsi gozlemlerim ya sizin var mı böyle tuhaf dusunceleriniz
5 ayrıca çok iltifat etmek saygıyı azaltır, aciksozlu olup her şeyi beğenmemek en iyisi
Şu yaşınıza kadar insanlar hakkında öğrendiğiniz ise yarayacak bir tecrübe ya da gözlem var mı?
Cevapla