Hazmedemiyorum onları. Söylediğim küçük şeylere sarılıp gözleri dolan ağlayan kırılan küsen var. Fazla alıngan mızmız ve tripliler balık burçları hep böyle özellikle de. Benim katlanamadığım,, güçsüz insan tipi genelde Tek ufak kelime de küserler, ya ağlarlar ya mıymıy yaparlar yahu bir dur hiç mi dik duruşun yok biraz güçlü ol sende cevap ver her şey duygusal olarak elde edilemez ki ama bazıları kesinlikle istediği onun olsun diye yalandan ağlıyor ben bunu görmüştüm mesela daha önce gerçek anlamda duygusallıkta var birde yalandan olanda ikiside uzak olabilir benden ben hiç değilim çünkü
Öhhöm! Yengeç burcu olarak konuşmak isterim.😄 Evet biraz duygusal, takıntılı ve paranoyak olabiliriz ama özümüzde iyi insanlarız.😄 Şaka bir yana kendi adıma bir çok şeyi karşı tarafa olabildiğince belli etmeyeye çalışıyorum çünkü bazen gerçekten ufak şeylere takılıyorum ve kendi kendimin moralini bozabiliyorum. Fazla detaylı düşündüğüm için karşı taraftanda bunu bekliyorum ve sevince çok sevip, önemsediğim için o ayar kaçabiliyor bazen çünkü fazla bağlanmamdan kaynaklıdır ki çok fazla düşünürüm karşımda ki insanı ama dediğim gibi bir çok durumu içimde yaşarım ve karşı tarafı bunaltmam fakat sonucunda yine ben üzülüyorum. Yani çektim elimi ayağımı insanlardan ve kimseden hiç bir şey beklemiyorum artık.🤷♀️
Seninle konuşma fırsatımız olmadı ancak mantıksal yaklaşmaya en azından öyle olmaya çalışıyorsun. Verdiğin cevaplar o yönde. Tabii ki her insan bir değil bunları burçlara lanse etmek doğru değil. Bu aralar yengeçler etrafımı sardıda öyle aklıma gelmişti. Duygusal olduklarını söyleyip daha bencil davranıyorlar. Bir dedikleri bir dediğini tutmuyor. Ya da duygularını saklamak adına ayarsız davranıyorlar.
Teşekkür ederim, denk geldiğin insanla öyle olabilir. Tabii ki bu karakterle ilişkili, her yengeç burcu aynı olmadığı gibi tamamen ayn özelliklere sahip değil insanlar. Belli başlı ortak yönlerimiz olabilir, herkes gibi o kadar…
Aşırı duygusal insanlarla anlaşamıyorum çünkü idrak edemiyorum ruh hallerini. En basit olaylara bile büyük tepkiler verecek kadar duygusala bağlamanın bir anlamı yok. Tamam herkesin olaylara verdiği tepkiler farklıdır ama en olmadık yerlerde bile "önce birkaç damla yaş" şarkısını kulaklarımda çınlatacak kadar hassas olmalarını mantığım almıyor. Daha güçlü ve duygu kontrolünü sağlamış olmak lazım.
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Herşeyi duygusala bağlayan bir müddet sonra insanı sıkabiliyor. Bazen uyum sağlamakta zorluk çekebiliyorum. Çünkü bu tür insanlar sürekli negatif enerji veriyorlar insana.
Aşırı hassas insanlara dayanamam.. Yani sürekli her hareketimden nem kapılması beni rahatsız eder.. İletişim kurarken lafını sakınmayan bir insanım mizaç olarak o sebeple sürekli ne desem diye düşünmek istemem.. Öküzün altında buzağı arayan insanlardan uzak duruyorum genellikle.. Keyifli akşamlar..
Yengeç burcunun duygusal olması yorumunu saçma buluyorum ben de yengeç burcuyum ve hiç duygusal değilim bu arada duygusal insanıda sevmem her şey bi onun başına geliyomyş gibi davranıp dünua meselesi yapıyolar
Uyum sağlarım. Yedisinde olan biri ile yedisinde yetmişin de olan biriyle nasılsa öyle adapte olurum. Kibirli insan değilim o konuda. Kendimde duygusallığı çoğu konuyu yitirdim gibi. Duygusal olduğum yönleri çoğu arkadaşım dahi bilmez.
Sağlayabilirim çünkü bende aşırı duygusal biriyim. Yengec burcuyum bu arada. Ama asla kötü ve korkulacak kişiler değiliz tam tersine çok naif ve duyguluyuz..