Bir insanın içine kapanık çekingen utangaç sessiz asosyal olması trollük mü oluyor?

8 senedir buradayım kendimi yazarak ifade ediyorum içimi döküyorum sorunlarımı paylaşıyorum kendimi anlatıyorum kimseden beklentim yok 8 senedir burada kimseye yalnışım olmadı 32 yaşındayım çocukluğumdan belli içime kapanık çekingen utangaç sessiz asosyal özgüvensiz biriyim bu yaşıma kadar hiç açılamadım hep kapanık kaldım senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkmıyorum bekarım işsizim asosyalim hayatımda hiç sevgilim kız arkadaşım olmadı bir insanın bu durumda olması trollük mü oluyor? Niye herkes bana troll diyor?
Bir insanın içine kapanık çekingen utangaç sessiz asosyal olması trollük mü oluyor?
Cevapla