
Normaliniz nedir?

Bı normalim yoktur genelde kitap okumak ve müzik dinlemek dışında.
Kaç kez güvenme hususunda tedbirli olacağım desem de kendime, durmaksızın artar güven kırıkları içimin..
Olsun üzülme, ki merhamet ve vicdan en insani unsurlardır dert etme diye avuturken bulurum kendimi her gece...
Beni defalarca reddetse de yapmamam gerekeni yapıyor ve şans arıyorum. Kişiler farklı oluyor ama sonuç aynı. Bu defa hiç kimseye geri dönmeye çalışmayacam ama. Zati gelen yok, hiç olmadı geberip gidince belki değerimi anlarlar. Ya da anlamazlar ya, herkes mutlu mutlu yaşıyor, istediğiyle sevişip eğleniyor. Bense evde masterchef eşliğinde abuk subuk yorumlar yapıyorum.
Cevap
4Cevap
https://youtu. be/UgUu50fIBR8
Uzak durmam gereken şeyden uzak duramıyorum...
Duvarlarım bir bir yıkılıyor hiç bir şey
Yapamıyorum...
Asla barışmam daha diyorum barışıyorum jsjs
Günaydın canım..
Yapmam dediğim herşeyi yaptım büyük konuşmamak gerek hiç bir zaman..
Kimseye değer vermem dedim fazlasını verdim.. sevmem dedim haddinden fazla sevdim.. baglanmam dedim haddinden fazla bağlandım.. hayat büyük konustugumuz yerden vuruyor bizi.. ne demişler büyük lokma ye büyük söz söyleme.. insanlara güvenmem dedim hâlâ devam ediyorum güvenmeye 😓ne kadar istersemde bu huylarımdan iyi niyetimden vazgeçemiyorum 😕
Buda beni çok yordu.. yoruldum gerçekten..
Keyifli vakitler dilerim..
Ah o büyük konuştuklarım geldi ya aklıma :/
Bana göre yaşanılan her olay ya da hayatındaki her bir gelişme insanı farklı şekilde eviriyor.
Normalde asla yapmam dediğin bir şeyi, tecrübe ettikten sonra aslında bal gibi yapabileceğini anlıyorsun. Benim de buna benzer durumlarım oluyor. Hem kendime şaşırıyorum hem de hoşuma gidiyor bu.
Sigara ağzıma sürmem dedim tadına baktım 😂
Aşık olmam dedim en acılısını yaşadım 😑
Öğretmen olmam dedim şu an öğretmenlik okuyorum 😂
Cüğara içmiş bi de 🙄🙄🙄
Tadına bakıp attım kenara yahuu 4 sene önce
Ooo ciğerlerin kesin iflas etti ben söyleyim 🙄
Yoksa ölecek miyim? Hüü 😢
🙄🙄🙄 Kefen paran hazır mı?
Ölmek istemiyom ben 🥺😢
Yaşayıp napcan ya mis gibi ölüm işte 🙄
Birlikte öleceksek olur 🙄🙄🙄
Cüğara içenleri çağırıyorlar duymadın mı 🙄
Ben içmedim ki tadına baktım 🙄 kokladım.
Kendimden ödün vermem dedim dibine kadar ödün verdim büyük konuşmayacaksın..
Ödün veriyor insan istemese de yapıyor bunu kendinden evet.
Bilmiyoruz büyük konuştuğumuzu
Yapmam demeyi terk edecek kadar çok şeyi.
Süper
Artık yapmam demiyorum
Normalim yok her an her şeyi yapabilirim
Hatırlayamadım şu an
Makarna
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?