24 yaşında çok negatif bir kızım ne yapmalıyım (uzun soru)?

24 yaşında Atatürk Üniversitesi AÇIKÖĞRETİM halkla ilişkiler 2 yıllık 2ci sınıf öğrencisiyim ama halkla ilişkim yok
Üniversitede öğrendiklerimi uygulayamıyorum.. halkla ilişkiler okuyorum ama halkla ilişkim olmuyor

Ailevi olaylar var, akrabalarımız tarafından dışlandık cenazemize bile gelmezler çünkü ezik bir aileyiz
Paramız yok fakiriz
Babam ayda 2 bin 800 tl emekli maaşı alıyor kendi evimiz var kirada değiliz bide 1 tane 2008 model arabamız var lüks harcamamız yok sigara içkimiz yok ben hep 2ci el giysiler alırım ama YİNE YETMİYOR FAKİRİZ!!! harç paramı zor ödicez

İnternetten erkeklerle tanışıyorum, buluşuyorum ama buluşunca soğuyorlar ""enerjim kötüymüş" öyle dediler yani tiple ilgili değil zaten çirkin sayılmam göçmen kızları çirkin olmaz derler
Enerjim kötüymüş diye erkeklerle buluşmak istemiyorum yani buluşmak isterlerse engelliyorum
1 tane bile arkadaşım yok yalnızım kimsem yok ailemle aram iyi değil zaten hiç sevmediler beni.. 24 yaşındayım 1 Allahın kulu sevmedi üstelik saf bi kızım kötü değilim ama sevmediler..
internetten bi çocukla yazışıyordum, umutlanmıştım ama antidepresan kullandığımı söyledim diye konuşmayı kesti kendimi kötü hissediyorum

Kimseyle konuşmak yazışmak istemiyorum kendimi sürekli yorgun hissediyorum en sevdiğim şey çamaşır katlamaktır ama çamaşır katlamak bile istemiyorum hep uykum var birazdan yine uyucam
Dikkatim dağınık
Unutkanım
Hafızam zayıf
Herşeyi not alıyorum yoksa bakkaldan ekmek almayı bile akıl edemem notlarıma bakıyorum öyle aklıma geliyor

Annem diyo ki; "büşra sen çok yapmacıksın insanlara karşı samimi olamıyosun sıcaklığın yok, onlardan nefret ediyo gibi bakıyosun"
Nefret yok ama içimden gelmiyor konuşmak tahammül edemiyorum galiba bu yüzden enerjimin kötü oldugunu söylüyolar

24 yaşındayım ama yaşlandım bittim.. hedefim amacım enerjim yok yaşamak için yaşıyorum stresten sarma sigaraya başladım
300 mg antidepresan kullanıyorum ama fayda yok ben napıcam sadece uyumak istiyorum çoo yorgunum.. :(
Sorun sende değil büşra hayat şartları
Sorun sende
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
24 yaşında çok negatif bir kızım ne yapmalıyım (uzun soru)?
Cevapla