Bazen bir takim insaların o kadar aciz olduklarını düşünüyorum ki, kendilerine düşman gördükleri insanları karalamaktan bel altına vurmaktan başka bir şey bilmiyorlar Peki siz sorununuz olduğunu düşündüğünüz bir insanı sırtından vurup belaltından vurmayamı çalışırsınız. Yoksa mertçe karşısınamı dikilirsiniz? Bu konuda ne kadar Cesursunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel...
Kendinize Düşman Gördüğünüz Kişi ile Mertçe mi Savaşırsınız? Yoksa Bel Altindan mi Vurursunuz?
Düşman kazanacak kadar da kötü veya negatif biri de değilim, yanıma sokulan ister istemez bağlanıyor dost oluyor başka zamanlar masasına davet ediyor o da dışa yansıttığım hava dan enerjiden dolayıdır diye düşünüyorum. Düşmanım olsa bile kimseyle savaşa girebilecek tahammülüm kalmadı da diyebilirim. Kendi haline bırakırım.
Beni az çok tanimissindir...;)) Çok güzel bir konuya deginmissin çok da haklısın ama zavallılar için yapabileceğim tek şey onlara acimak.. bazıları onu bile haketmiyor... Karalamak iftira atmak; sözde muslumaniz işte... Birileri üstüne bisey atıp seni karaladiysa bil ki düşmanların bile hayran kalmış sana doğru yoldasın Küçükler konuşur büyükler konuşulur ve martı bokuyla da deniz kirlenmez bosver... Mutlu kal..
@Hissiz72 Harikasin bu guzel yorumun için çok teşekkür ederim zaten ben kendi bildiğim doğrularımdan hic bir zaman şaşmam yaptığım ve söylediğim herşeyin arkasindayim... Bu guzel yorumun ile beni onure ettin...🌺🌹🌺😉🤗
Karşımdakinin tavrına göre silah seçerim mesela bu kişi mertçe değilde arkamdan hainlik yapıyorsa sağda solda yalan yanlış konuşuyorsa onun bütün kirli çamaşırlarını herkesin önüne sererim cesareti varsa zaten karşıma çıkar
Bugunde bana birileri takti burada hakkimda yalan yanlis konusup sorularda benim yalanci olduğumu iddia ediyorlar ama onlari uzerime salan birisi var bulacağım onu👍🙂
Ben burada itinide kaşerinide çok gördüm itler havlamaktan kaşer ler kaşer lik yapmaktan bıkmadılar ama bir günden bir güne karşıma çıkma cesaretinde bulunamadilar yillardir hep dedim ki bildiğiniz ne varsa açık açık topunuzla tufeginizle gelin deyinki gece kuşu sen böylesin ama bugüne kadar Allaha şükür kimsenin eline o kozu vermedim durusumdan ödün vermedim yeri geldi sevgilime sardılar ama hepsinin ipliğini pazara serip kalitesizliklerini gözler önüne serdim sermeyede devam edicem ben başta burda bir kelime kullanmıştım kim benim sevdiklerime ya da bana karşı canımızı yakmaya kalkarsa dalını budagini kırarım demiştim halen de sözümün arkasındayım
Teşekkür ederim ustadim... Akillari sira burada benim ozel hayatimla ilgili birseyler bildiklerini sanip beni yalancilikla suçluyorlar tek güldüğüm şey bunu yapan insanlarin burada uzaktan yakindan hic bir alakam olmayan kişiler olmasi gerek 2016 dan beri buradayim ve uzun bir sure ara verdim. simdiye kadar ne sorularima görüş yapmış nede KS de birkere bile olsun gormedigim insan yorumlarin altina benim hakkimda yalanci diye yaziyor buna çok güldüm hic biri umrumda değil herkes dalgasina baksin... Senin soylediklerinin de tamamen arkasindayim yüreğine sağlık.👍🙂
Bu gözler burada hanımefendi diye geçinip biraz kuyruklarına basınca mahalle ağzıyla küfür edenleri de gördü. şiir yazıp efendi Ağar abi gibi geçinen ama karakter yoksunu millete özelden yürüyen erkek musvettelerinide gördü benim çizgim herdaim bellidir kumasimiz belli sen kendini bildikten sonra it ürür kervan yürür iyi geceler
Zafere giden yolda her şey mübahtır. Varsa elimde koz ayağından bile vururum. Ama asla olmayan bir şey atmam arkasindan konuşmam. Yüzüne yüzüne bel altı vururum hiç fark etmez
Mertçe savaşmak bana göre.. diğer türlü olupta kimsenin seviyesine inenem herkes hakettiği yani yerlerde kalmalı dimi.. o anları izlemek bana büyük keyif verir..
Işte karakter çok önlemi derdi olan birisi çıkıp açıkça derdini söylemeli bel altindan vuran insanlarin bu yanindan hic haz almam ve benim gözümde çok aciz insanlardir.👍