benim gözlerim ergenliğe girdiğimden beri hemen doluyor nedense sinirlendiğimde olsun, güldüğümde olsun, üzüldüğümde olsun😂 kendimi tutamıyorum en son 1.5 saat önce ayna karşısında çantamı toparlarken ağladım 😂😂🥺
Kızla bi süredir siteden konuşacaktık. Bulunduğu şehire arkadaşlarımın yanına gittim. Gelmisken kızı da bi göreyim dedim. Bana " sen fakirsin bak benim bi yaşam standartım var ben bunu düşüremem" dedi. Tabi bu durumun özeti. Onun öncesinde sushi yemeye gidelim filan de demişti ki ben hayatımda canlı sushi görmedim.🙄
Sırf onun gibi doğuştan şanslı doğmadığın için mi gururuna dokunuyor? Seni olduğun gibi kabul edenle konuş böyle kızlarla konuşarak onların kendilerini bir halt sanmalarını sağlıyorsunuz
Insanların seni beğenmesini bekleme bence sen kendini sev biri elbet gelip seni sever kimseden beklenti içerisinde olma sadece kendine yoğunlaş kader karşına çıkarır gönlüne göre birisini
Sizi önce siz sevmelisiniz kendinizi sevmiyorsunuz olduğunuz durumu kabullenmiyorsunuz tek bir noktaya yoğunlaşmışsınız. Her şey para değildir emin olun seni biri sevdikten sonra ne parana ne de tipine bakar tek göz odada bile yaşar orası da ona cennet olur bence internetten kendini tanıma ve sevme videolari izleyin vardır mutlaka ya da özgüven nasıl kazanılır diye bunlar size yardımcı olur
Ben realist biriyim. Bu zamanda herkes elit takılma peşinde. Sizin dediğiniz şeyler tek göz oda da yasama işi filan 1990 larda oluyordu. O yüzden ben realistim çünkü çoğu şeyin içindeyim ve yaşıyorum.
Fıstık gibi kizin yanında bildiğin mamut gibi habeş maymunu gibi çocuklar oluyo. Sen onlarla sevdikleri için mi beraberler sanıyorsun.😅Çocuğun kartlar dolu annesi babası arabasını motorunu vermiş altına al çocuğum gençliğini yasa diye.
Bence yanılıyorsunuz bir çok hemcimsimde benim gibi düşünür bir insan sevdikten sonra o adam onun için dünyanın tek güzel adamı olur ki onunla da her şeye vardır sizin karşınıza da böyleleri çıkmamış ya da çıkmış sizin tabirinizle elit kızlara bakıp onu görmemişsinizdir
Kızların çoğu batı özentisi sizin gibi düşünen kızlar en fazla %20 filandır. Kaldi ki sitede görüyoruz yok sevgilimin arkadaşıyla bilmem ne oldu yok komşumla yatıp kalktık, yok patronum bana hediyeler alıyor ona aşık olmaya başladım.
Biri çıktı aslında iki yıl birlikte olduk. Fakir halimle benimle oldu, yeri geldi birlikte güldük yeri geldi birbirimizin omzunda ağladık. Gercek oldugumuza o kadar emindim ki. Sonra noldu peki araya mesafe girdi diye bu yeni kız arkadaşlarının gazına geldi, aklı çeklinmeye başladı sürekli bişeyleri bahane edip bitirdi. Ve benden hemen sonra gidip başkasını bulmuş.
Benim gibi kızı da üzen birileri var işte kıymet bilinmez değersiz kalplerde sevgi arar artık boşverin illa birinin olması gerekmiyor kendize yetin sizden daha değerlisi yok
1 ay önce.. insan kırmak çok kolay, zor olansa onarabilmek. Anlatmak istemem ancak sadece gözlerimi doldurduğu kesin, hüngür hüngür ağlatamadı. Sık sık ağlayan bir insan değilim.
Eşimin kaçıp gitmesi... Sonrada asla evlenmem ve çocuk yapmam diyen kadın.. 2 sene sonra başkasıyla evlendi ve çocukları oldu... En son buydu sanırım zaten bu olay bütün hislerimi öldürdü
O kadının yaptığı şey sizin değerinizi belirlemez kendinizi kötü hissetmeyin insan yaşaması için hissetmeli bu acı olsa bile çünkü bir insanın elinden duygusunu aldığınızda geriye ondan bir şey kalmaz
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim efendim... Fakat benden geriye bişey kalmadı zaten... Sadece yatağım yastığım ve ben.. Ki bu saatten sonra da bir bayanın beni seveceğini hiç sanmıyorum efendim.. Hayatı komple çökmüş ve hiçbir şekilde yardım eli uzanmayan birini düşünün efendim.. Ne dost ne arkadaş ne aile.. Ama nasip ne yapalım bizi yaratan böyle yaratmış efendim.. Başkası beğense ne olur beğenmese ne olur dimi
Hep diyorum kimseden beklenti içerisinde olmayın birinin size yardım etmesini beklemeyin siz kendinize yardım edin o depresif halden çıkın dışarda çok güzel bir hayat var yaşayın o hayatı bu dünyaya bir kere geliyoruz mutlu olmal herkesin hakkı
Kimseden bir beklenti içerisinde değilim zaten efendim... Fakat benim önümde öyle bir engel varki ben o engeli asla çiğneyip geçemiyorum o da babam... Yani mutlu benim mutlu bi hayat babamla asla mümkün değil efendim... Ben hep saygımdan ve edebimden ödün vermeden ağzımı bile açmam kendisine ama o hergün ama hergün bi laf sokup yerin dibine dibine soka soka bütün ama bütün hayallerinizden soğuyorsunuz.. Ki çocukluğumdan bu yana bile bu hep böyle devam etti... Sizin babanız hiç 2 liralık plastik topu alıpda sonra patlatır diye sakladığı oldumu hiç efendim... Ben o plastik topun yüzünü 2 ay görmedim.. Neyse hakkınızı helal edin efendim benimde çenem düştü sizinde başınızı ağrıttım hakkınızı helal edin..
Başka bir şehre taşınma gibi bir imkanınız varsa bunu yapın hayat sizin için o zaman anlam kazanır çünkü etrafta bir ruh emici olduğu sürece mutlu olmanız imkansız