Neden bu kadar duygusuz bi insanım? nasıl bende duygusal merhametli birisi olabilirim?

Kimseye zararım yok merhametsizliğini acımasızlığım yok ama kimseye karşı duygu da besleyemiyorum aile akraba arkadaş eş aklınıza kim gelirse. Eşimle ayrılık yaşadım 3 ay ayrı kaldık yaptığı hata yüzünden severek evlenmeme rağmen ayrıldığımızda üzülmedim ağlamadım aramadım sormadım yokmuş gibi oldu 1 gün sonda benim için. Dedem öldü üzülmedim ölümlü dünya diye düşünüp geçtim. Arkadaşım küsse neden küstün diye sormam üzülmem gibi gibi bir sürü
Örnek verebilirim neden bu kadar duygusuzum bi hastalık mı? Hiçbirşeye üzülemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel ☕️
Neden bu kadar duygusuz bi insanım? nasıl bende duygusal merhametli birisi olabilirim?
Cevapla