Umursamaz hissiz ruhsuz bir insan olmaktan nasıl kurtulabilirim?

Ben pek konuşkan atılgan biri değilimdir asosyal sesiz sakin biriyimdir dışarıda hiç çıkmam ne yapsam kimseye yaranamıyorum hiç bir konu da istediğim sonucu alamıyorum en ufak şeyde bile herkesin gözüne batıyorum özelikle ailemin yemek yememe uyumama kadar karışıyorlar niye fazla yedin bunları biteren sensin niye uyudun az kalk elin iş tutsun bir çok sefer bunları duyuyorum daha bir çoğunu hakaretlerini şiddetlerini görüyorum baskıcı bir aileye denk geldim biliyorum farkındayım ergenliğe girdiğim zaman herkesten uzaklaştım herşeyden kendimi tamamen kapattım sustum konuşmadım yemedim 6 ay boyunca yemeden içmeden ayağa kalkmadan sadece uyudum sonra güçten düştüm şimdi birşeyler istesem bile yapamıyorum en kolay bir iş olsa bile bunu yapanda ailemdi o süreçte bir çok siteye kaydoldum tek aradığım şey ilgiydi galiba sevgi göstermekti olmadı zihniyetsiz bir çok insana denk geldim ve o zaman insanların bazılarının göründüğü gibi olmadığını anladım insanlara özelikle erkeklere karşı sanki kendimi koruma altına almış gibiyim sosyal medyada galiba psikolojik olarak birşey oldu biliyorum hepsi aynı değil ama böyle düşünmek elimde değil sonra tamamen kapandım ruhsuz biri oldum hislerim yok mutlu olmak üzülmek kızmak sevmek sevilmek en çokta bunlar üzüyor galiba sevmek ve sevilmek şimdilerde tek yaptığım gözlerimi kapatıp bilinç altımda kendime acı çektirmek ama artık düzelmek istiyorum eski ben gelsin istiyorum hislerim olsun istiyorum bu durum da ne yapabilirim bilmiyorum sizce ne yapabilirim bu umursamaz ruhsuz bir halden nasıl kurtulabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar eğer dediklerimi anlayamiyorsaniz fikir uretmez misiniz ben dediklerinizden bahsetmiyorum
Umursamaz hissiz ruhsuz bir insan olmaktan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla