
Elbette her yaşın kendince bir güzelliği var. Ben bulunduğum yaştan gayet memnunum. Peki siz hangi yaşta kalmak isterdiniz?

16 17 yaş aralığında kalmak isterdim o zamanlar çok daha özgürdüm çok daha masum du her şey insanların kötü yüzlerini daha tamamen görmemiştim hayatımın sonuna kadar o yaşta kalabilirim yaşlılık yok saça düşen aklar yok her şey daha güzel olurdu daha yeni gençliğin başları
Bir şansım olsaydı yirmili yaşlarım da olmak isterdim.
Küsmemem, kızmamam gereken kişilere sırtımı dönmezdim.
Herşeyin daha farklı olabilmesi adına...
Cahillik diye adlandırıyorum şimdi o zamanki tavrımı söylemlerimi...
Nerden bilebilirdimki cahillikle aldığım kararlarımı şimdi beni, bu koca kadını hala
Etkisi altında bırakacağını...
Hayat işte heranı herzaman dilimi insana
Tecrübe ve olgunluk katıyor.
Benimki biraz acı tecrübe oldu...
Ama oldu işte yapacak birşey yok.
Son pişmanlık fayda etmiyor.
Hele öleni hiç diriltmiyor.
Cevap
13Cevap
Bu yaşım iyi ya. Uber modlar yetişin de beni bi dondurun size zahmet 🥲
Uber lazım be :(
14 yaşımda kalmak isterdim. Neyin ne olduğunu bilmediğim o yaşta kalsam ne güzel olurdu.
17 yaşımda kalmak isterdim, bir şeylerin daha yeni yeni farkına varıyorsun ama çokta farkıda değilsin yine de. Daha enerjik, daha deli dolu olunan bir yaş. Ben çok öyle olmasam da yine de o yaştan sonra her şey iyiye değil daha kötüye gitti, daha çok insan girdi hayatıma, daha çok fark ettim insanların kötülüklerini. Belli bir dönemden sonra omuzlarına oturan sorumluluk, gelecek, dert, tasa, kaygı fazla yorucu geliyor her şey…
Üçte falan kalsak iyi olabilirdi, hayatın en tatlı kısmı. Tek dert oyun oynamak. :)
Onun dışında şu yaşta kalsaydım dediğim olmadı daha bir yüz yaşına gelince belki derim, kim bilir.
İstemem. Yaşım ilerlesin her geçen gün, kendimi her zerremle farklı hissederken daha da yabancılaşmış, uzaklaşmış olarak görmek istemiyorum. Olduğum halimle devam edeyim, ruhumu kaybetsem de yaşayayım istiyorum.
~ölene dek yaşamak isterdim, ecelim beni yakalayana kadar 🌷
Kardeşim beni 6 yaşıma, köyüme gönderin. Babaannemin sabah 5-6da kalkıp balkonu süpüüp, bize süt sağıp onu kaynattıktan sonra bizi uyandırdığı günlere gönderin beni. Yeter gına geldi anasını. Ne menem insanlarla, hayatla, duygularla uğraşıyoruz yahu. 6. yaşımı geri istiyorum.
7 yasinda 1 birinci sınıfa başkasıyım zamanada kalmak isterdim canım çocukluğum masum ve temiz hayallerim sevdiğim insanlarda hep o zman diliminde kaldi ne yazikki
Ömrümü yiyen herkesten kurtulsam, çok ta tecrübeli yaşlı bir kadın bile olsam ruhum daima 18'e tiryaki🐝
19🖤 her yıl bir yaş daha alıyorum ama ruhum hep orada kaldı sanki
Yaşadığım tüm güzeller bu yaşta.
32 de kalmak istiyorum.
Şimdiki yaşımda kalmak isterdim sanırım.. Keyifli akşamlar..
15 yaşıma yollayın beni...
Her şeyin güzel olduğu yıllara...
Sağlıklı ve sıhhatli bir şekilde 32 yaşımda olmak isterdim.
25 cok guzel bir yas o yuzden o yasta kalmak isterdim.
Bu halim bu yaşımla çok güzelim herhalde yaşım 24 bu yaşta kalmak isterdim
20'li yaşlar. Hangi ara bitti be o yaşlar! Yaşını kabullenmeme sendromu gibi bir şey yaşıyorum 😅
20 yaşında. en güzel yaşım 20 yaşımdı sanırım.
Mutlu olacağım yaşta kalayım.
Anamın vajinal organına geri dönüp fetüs olarak kalmak isterdim
Ben kesinlikle üniversite yillarimda olmak isterdim
25 iyi olurdu ama bu aklımla
Şansa gerek yok ıstedıgım yastayım
6 yaşıma ve daha da büyümemek isterdim
20 yaşında kalmak isterdim nedenini bilmiyorum
şu an ki yaşım iyi bence
24'te kalmak isterdim herhalde
Bir çoğumuz çocuk olarak kalmak ister
Hiçbir yaşta kalmak istemem.
20 yaşımda çok iyi bu yaş daha yaşlanmıyım nolur
22-23
Bu yaşta ve aynı şeylerle
şu an da aniden 25 yaşında olmak isterdim
20 li yaşların başında. 21 falan.
17 yaşında kalmak isterdim
Kesinlikle 18 yaşında.
Bulunduğum yaş
24 ya da 17
Hep 33
33 iyidir
25 olurdu sanki
19 yaşımda.
Ben 15 de kaldım
30..
18 iyi
21 guzel
Otuz.
23 ideal
20 li yaşlar )))
20...
20 25 arasi
24 su anki yaşım iyi
4 yaşımdaa
24de kaldım.
20 herhalde
7 yaşımda
En güzel olduğum yaş
16. 🍓🍓🍓
27 güzeldi..
18 🙂
27 de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?