Hangi yaşta kalmayı isterdiniz?

Ben konuşmaya başlamadan önceki yaşımda kalmayı tercih ederdim. Çünkü insanlara bir şeyler anlatmak çok zor.
Hangi yaşta kalmayı isterdiniz?
Cevapla