
Bu sıralar tadım tuzum yok
Üzerime gelme..
Anlatamıyorum sana belki ama
Gerçekten bu konuşmanın anlamı yok şu an
Israr etmen neyi değiştirecek ki..
Dönem dönem yaşadıklarımızın etkisiyle de olsa gerek canımız sıkılır moralimiz bozulur ve kafamız bozuk olur biraz isyankar biraz öfkeli gergin oluruz insanlardan uzak durmak en iyisidir o dönem..
Ancak o dönemde hiç hesapta yokken insanları kırmamak için mesafeli durmaya çabalarken değer verdiğin bir insanın herhangi bir nedenden dolayı üzerine gelmesi ve dahası senin bu halini anlamamakta ısrar etmesi aranızdaki bir sorunu çözmek istemesi
Sizin sözlerinizin bir önemi olmadığı gibi fikrini o konuya sabitlediğinden dolayı gerçekten sizi aranızdaki sorunu çözmek için nasıl tepki verirsin
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer