Kafanız bozuk olduğunda değer verdiğin insanın üzerine gelmesine nasıl tepki verirsin?

Kafanız bozuk olduğunda değer verdiğin insanın üzerine gelmesine nasıl tepki verirsin?


Bu sıralar tadım tuzum yok

Üzerime gelme..
Anlatamıyorum sana belki ama
Gerçekten bu konuşmanın anlamı yok şu an
Israr etmen neyi değiştirecek ki..

Dönem dönem yaşadıklarımızın etkisiyle de olsa gerek canımız sıkılır moralimiz bozulur ve kafamız bozuk olur biraz isyankar biraz öfkeli gergin oluruz insanlardan uzak durmak en iyisidir o dönem..

Ancak o dönemde hiç hesapta yokken insanları kırmamak için mesafeli durmaya çabalarken değer verdiğin bir insanın herhangi bir nedenden dolayı üzerine gelmesi ve dahası senin bu halini anlamamakta ısrar etmesi aranızdaki bir sorunu çözmek istemesi

Sizin sözlerinizin bir önemi olmadığı gibi fikrini o konuya sabitlediğinden dolayı gerçekten sizi aranızdaki sorunu çözmek için nasıl tepki verirsin
#DengesizBirAdam
Kafanız bozuk olduğunda değer verdiğin insanın üzerine gelmesine nasıl tepki verirsin?
Cevapla