Kırıldığınız kişiye nasıl davranırsınız?
Silerim
Küserim
Normal devam ederim
Biraz uzaklaşıp devam ederim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kırıldığınız kişiye nasıl davranırsınız?
Soğurum ama seviyorsam -ki kırıldığıma göre seviyorum- ondan gitmem. Sevmeye devam ederim kırgın da olsam. Yine de eskisi gibi olamam. Hani çok sevdiğiniz bir eşya olur ama kırılır da atmaya kıyamazsınız ya. Tam olarak öyle. Kırıkları yapıştırıp sabit tutmaya çalışırım ama eskisi kadar sağlam olamaz asla ‽
Cevap
14Cevap
Biraz uzaklaşıp devame ederim dedim ama asıl cevabım; biraz kirilirim ama konuşup çözmeye giderim.
Ne yaptığına ve kim olduğuna bağlı hemen ama genel olarak çok büyük bur bir şey yapmadıysa silmem, kırılırım ve bunu ona söylerim ve mesafe koyarım. Tekrar tekrar aynı şeyi yapıyorsa çöpe atarım gider.
Kırıldım kişiyi hayatımdan çıkarmak Kolay olmaz biraz soğuk yaparak bunu fazlasıyla Karşındaki insana hissettirebilirim
Uzaklaşırım ha bu beni kesmezse siler atarım
Değer verdiğim biri bunu yaptıysa eğer biraz soğurdum ve uzaklaşırdım
Hayatımdan çıkar. Mecburi görüşme durumu varsa da merhabadan öteye gitmez.
O andan sonra kaale alarak kendisi ile muhatap olmam olupda kendisini önemli addetmesine izin vermem
Ne yaptığına bagli istemeyerek yaptiysa soylenirim bilerek yaptiysa tavir alirim.
Neye kırıldığımı açık açık söylerim
Soğuk yapmak trip vs bana göre değil
Eğer pişmansa devam ederim ama pişman değilse beni kırdığın düzgün Bi şekilde açıklayarak son veririm
Kafamda silerim kendisine de hiç anlatayım diye uğraşmam. Gittiği yere kadar
Biraz uzaklaşıp duruma göre devam ederdim
konuşmaya ara veririm biraz
bir kez üzen tekrar üzer sil gitsin
Soğuk, mesafeli
Kırarım.
Konuşurum
Kırgın davranırız
Silerim
Yokluğunla terbiye ederim.
Bi süre uzaklaşırım
Bellı etmem
Umursamaz davranırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?