32 yaşındayım çocukluğumdan belli utangaç çekingen içime kapanık sessiz asosyal biriyim bu yaşıma kadar hiç değişemedim hiç açılamadım hep kapanık kaldım istesemde girişken konuşkan sosyal bir insan olamadım olamıyorum kişilik yapım böyle bu yaşıma kadar istemeyerek eve kapalı işsiz asosyal yalnız yaşadım bende senelerdir herkes gibi dışarı çıkmak çalışmak gezmek eğlenmek sosyal olmak sevgili bulmak mutlu olmak istiyorum ama olmadı olmuyor bu benim tercihim değil ama herkes bunun benim tercihim olduğunu söylüyor
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
tercihin değil ama değiştirmek senin elinde ve bence sen yıllardır değiştirmek için gram çaba sarfetmiyorsun sadece burada soru soruyorsun
Ben hep değişmek düzelmek istedim ama istesemde başaramadım senelerdir istemeyerek böyle yaşıyorum bu benim tercihim olsaydı mutlu olurdum gençliğim böyle evde bunalarak sıkılarak geçmezdi dert yanmazdım
Çünkü hepimiz tercihlerimiz doğrultusunda suanimizi yaziyoz 😃
Bu benim tercihim değil bende senelerdir herkes gibi dışarı çıkmak istiyorum çalışmak istiyorum gezmek eğlenmek sosyal olmak istiyorum aşk yaşamak istiyorum ama olmadı
Ben de evim arabam olsun dünyayı gezeyim güzel bir ilişkim olsun istiyorum ama istemekle değil gotunu kaldırmakla oluyor
Benim durumum farklı sen açıksın ben kapanık biriyim evden dışarı bile çıkamıyorum sen dışarı çıkabiliyorsun çalışabiliyorsun ben yapamıyorum
Ancak bu kadar guzel ifade edilebilirdi.
@AltınYaprakS ❤ @ByCıLız her gün dışarıda yürürken rahatsiz oluyorum çocukluğum utangaç ve konusamamakla geçti sadece insanların ben konuşmadan anlamasını istedim ama olmadı şu an ise hayatim hata yapmaktan korkarak geçiyor bir çok şeyden korkuyorum her şeyi zoraki yaptim yapmak zorunda olduklarım vardı. En kötü şeyim ise her zaman aynı değilim. Her zaman senin gibi olabilirdim diğer kısmın nasıl bir şey olduğunu bilmez kendimi sadece o duruma alistirirdim ama sürekli değişimle cebellesmek zorundayım. Zırlamak ve yaşadığımız hayata lanet etmek yerine harekete geçmemiz gerekiyor.
Bu senin tercihin.
Yaş geçtikçe benim için herşey daha da zorlaştı ben senin gibi 15 18 20 yaşlarında başaramadım demekki senin kadar girişken özgüvenli değilmişim 15 18 20 yaşlarında da böyle evde duruyordum hiç dışarı çıkmazdım benim de 15 18 20 li yaşlarda açılmam lazımdı çünkü o yaşlarda açılıyor özgüven kazaniyor herkes ben açılamadım özgüven kazanamadım psikososyal gelişimimi sağlıklı tamamlayamadım eksik yetersiz zayıf güçsüz kaldım hayata uyumsuz kaldım ve gençliğimi de hep eve kapalı geçirdim kapandıkça kapandım eğer bu benim tercihim olsaydı mutlu olurdum senelerdir böyle dert yanmazdım
🤦♀️ tamam
Dayı sen hep evdeysen para nasıl kazanıyorsun. Nedir yediğin üzümün bağı.
Parasız yaşıyorum ne parası bu yaşıma kadar parasız yaşadım asosyalim gençliğim evde geçti masrafım olmadı ailemden de para alan biri değilim yani parasız yaşadım hep
Parasız yaşanır mı, kullandığın internetin parasını nasıl ödüyorsun kimseden de para almıyorsan. Bence senin dükkanların var, dairelerin var. Gayrimenkul zenginisin sen bence. Öyle olsam ben de evimde yatarım hep.
Değilim ailemle yaşıyorum babam emekli 2000 tl maaş alıyor anca evi geçindiriyor benim hiç gelirim yok bu yaşıma kadar eve kapalı asosyal parasız yaşadım hiç evden dışarı çıkmıyorum para olmadan yaşayabildim hiçbir şeyim de yok maalesef
Peki anne baban git artık çalış demiyorlar mı. Ben olsam babam beni döve döve evden atardı.
Evden dışarı çıkamıyorum ki
Niye peki. Ne zamandır çıkmıyorsun
Ömrüm eve kapalı geçti gençliğim hep evde geçti sosyalfobi agorafobi çekingenlik utangaçlık özgüvensizlik var bende
En son ne zaman dışarı çıktın peki
Ne biliyim çıkmadım hiçbir yere gitmiyorum senelerdir evde durarak yaşıyorum hiç sokağa falan çıkmıyorum
knk sana karı ayarlayakta bi sk sende kutul bizde mk
Yok öyle bir derdim yok hiç olmadı da zaten işim olmaz
Çünkü sen bunu huy edinmişsin
Kişilik yapım böyle bu yaşıma kadar istesemde hiç düzelemedim değişemedim hiç açılamadım ama
Harekete geçmedin çünkü
Sonuçta okula askere falan gittim yine hiç açılamadım herkes açıktı tek ben kapanıktım bu benim kişilik yapım ve benim kontrolümde değil bu benim tercihim değildi maalesef
Hayır abi değiştirebilirsin bir kısmı senin kontrolünde ama korkuyorsun
Ne yani ben senelerce isteyerek mı eve kapalı işsiz asosyal yalnız mutsuz yaşadım hâlâ isteyerek mi böyle yaşıyorum o zaman neden senelerdir dert yanıyorum neden evde sıkılarak yaşıyorum bunalımdan çıkamıyorum neden hep dert yanarak geçti gençliğim
Çok basit. Korktun, harakete geçmedin, konfor alanının dışına çıkmadın ve sonuç bu.
Tamam işte yapamadım diyorum bende böyle yaşamayı ben istemedim tercih etmedim
Sen tercih etmiş oluyorsun. Bunu senin için bir başkası yapamaz. Kendi hayatın için sen yapmalısın
Beni anlamıyorsunuz malesef hepiniz yargılıyorsunuz beni
Abi seni yargılamıyoruz bunlar gayet normal şeyler diyoruz aksine. Neden böyle düşündün ki. Üzüldüm böyle düşünüyor olmana
Size normal gelebilir ama bana gelmiyor ben evden dışarı bile çıkamıyorum ya herkes çıkıyor benim ömrüm gençliğim hep evde geçti dışardan mahrum yaşadım hep
Peki nasıl yardım edebilirim sana
Sağ ol ama bana yardım edemezsin benim kimseden yardım bekledigim de yok tek beklentim anlaşılmak ama maalesef anlayan yok herkes yargılıyor
Yargılamıyoruz sadece yardım etmek istiyorduk. Peki anlaşıldın diyelim bunun etkisi ne olucak sana
Anlaşılmak anlaşılmamaktan daha iyi kimsenin beni anlamaması bana kendimi kötü hissettiriyor
Aslında anlıyoruz seni ama senle bir noktada buluşamıyoruz sorun bu
Bilmiyorum sonuç olarak hep yalnızım hiç anlayan olmuyor beni herkes basite alıyor tamam herkese basit gelebilir bu durum ama bana göre basit değil
Haklısın abi yaşayan bilir ancak
Evet yaşayan anlar yaşayan bilir yaşamayan da yargılar
Kusura bakma öyle hissettirdiysem
Önemli değil
Markete gidebiliyor musun
Hayır
Toplum içine. Çıkınca bunalıyor musun
Çıkamıyorum ki topluma insan içine senelerdir eve kapalı yaşıyorum gençliğimi hep evde geçirdim
Kapı önüne çıkmak ya da evine yakın bi markete gitmekle başlayabilirsin bence
Yok maalesef sokağa çıkamıyorum insanlardan çekiniyorum utanıyorum özgüvenim yok dışardan korkuyorum
Anlıyorum erken saatlerde fırına gidebilirsin kimse olmaz en azından dışarıya adım atmak için çünkü daha öncede senn sorularına denk geldm hep aynı soruyu soruyorsn sende sıkıldın bu durumda oyuzden harekete geç
Dışarı çıkamıyorum ben korkuyorum ne sabah ne akşam ne gündüz ne de gece çıkamıyorum maalesef ömrüm evde geçti gidiyor
Dışarı çıkamıyosan hiç psikologa gitmedn dimi online psikoloğlar oluyor onlarla görüşmeyi dener misin istersen mesajlaşarak istersen telefonda konuşurak ya da Skype üzerinden yüz yüze bence bunu yapabilirsin
Gitmedim zaten psikoloğun yapacağı bir şey yok
🙄🙄🙄Bunu sen bilemezsin senn psikolojik bnce online psikoloğlar la görüşmen gerekiyor
Psikologluk bir durum degil maalesef çözümü yok bunun
Çözüm yok diyosan burda cevapta aramıcan
Ben burada kimseden yardım beklemiyorum burada bir çözüm de aramıyorum bunun çözümü yok biliyorum sadece dert yanıyorum içimi döküyorum ama insanların beni anlamasını istemiyorum maalesef anlayan yok herkes yargılıyor
Bn yargılamayom değişmek istesen değişirsin bence iş sende bitiyor
Bu yaşıma kadar değişmek düzelmek istedim olmadı başaramadım maalesef
Belkide bu yaşından sonra olur nerden biliyon
Bu yaşıma kadar olmadıysa bu yaştan sonra da zor olur
Bu yaşına kadar olmadıysa bu yaşından sonra kolay olur
Yaşlandıkça herşey zorlaştı benim için
32 yaş çok ileri bir yaş değil ki
Yaşıtlarım evli çocuklu işinde gücünde ben her yönden çok geride kaldım
Tercih tabii.
Hayır bu benim tercihim değildi çocukluğumdan belli istemeyerek böyle yaşıyorum istesem de hiç değişemedim düzelemedim hep kapanık yaşadım hiç açılamadım bu benim tercihim olsa neden senelerdir dert yanıyım
Tamam yasanan seyler sebebiyet veriyor buna ama buna karsi bir seyler yapmak da senin elinde. Kanser degil bu. Elimde hicbir sey yok demek kolaya kacip sucu baskasina atmak oluyor. Kimseye de faydasi yok bu tavrin.
Ben suçu kimseye atmıyorum ben çocukluğumdan belli böyleyim 32 yaşındayım hâlâ aynıyım bir insan 32 yaşına kadar hiç mi değişmez ben değişemedim hatta zamanla daha da kapanık hale geldim çocukluğumdan belli utangaç çekingen içime kapanık sessiz biriyim hiç açılamadım ne yapıyım aşamadım kişilik yapım böyle değişmiyor ki kimse ömrünü bile bile eve kapalı işsiz asosyal yalnız mutsuz geçirmek istemez ki
Ama iste istemek degil zaten mesele. Bunun icin bir seyler yapmak. Izole halde nasil duzelmeyi bekliyorsun? Sihirli degnekle mi? Cik ufaktan cevre edin. Uc bes yakin arkadasla basla. Insanlardan kaca kaca bu hale geldin.
Yapamıyorum herkes senin gibi dışarı çık sosyal ol arkadaş edin çevre edin işe gir çalış diyor bende senelerdir istiyorum ama yapamadım yapamıyorum evden dışarı çıkamıyorum gençliğim hep istemeyerek evde geçti bu benim tercihim değil tercihim olsaydı senelerdir her gün pencereden dışarı bakıp insanlara imrenmezdim dışarıya özlem duymazdım
Şu tikinabildigi kadar tikinip "ama niye kiloluyum yaa" diyen insanlara benziyorsun. Şımarıklık bu yaptigin. Ne yapalim sana simdi?
Kilo vermenin yolu nasil yalnizca bogazi tutmaksa, sosyallesmenin yolu da insanlarla girip cikmak. Ben sana sosyal ortamlara gir demedim, ufaktan basla dedim. 3-5 arkadasla muhabbet de mi etmiyorsun arkadas sen?
E kusura bakmazsan biraz zorlanacaksin.
Hayır insan içine çıkamam ben sessizim utanıyorum çekiniyorum maalesef insanlarla konuşamıyorum hiç arkadaşım yok 1 tane bile arkadaşım yok hiç çevrem olmadı hiç sosyal olamadım ergenliğimi gençliğimi hep evde geçirdim
Evinde mutlu olmaya calis o zaman!
Olamıyorum gençliğimi hep evde sıkılarak bunalarak yaşadım hep mutsuz oldum insanlara imrendim hâlâ aynıyım evde mutsuzum