Balkan ülkesi Karadağ’ın Niksic şehri yakınlarında bulunan Brezna etno köyünde geleneksel olarak düzenlenen ‘tembellik yarışması’ başladı. Birinci olana 300 avro (yaklaşık 3 bin lira) ödül verilecek. Avrupa’da eşine rastlanmayan yarışmanın kurallarına göre, yatarak yarışan yarışmacıların uyumalarına, yiyecek-içecek ihtiyaçlarını karşılamalarına, kitap okumalarına ve telefon kullanmalarına müsaade edilirken, ayağa kalkmaları kural ihlali sayılıyor.
Tembellik yarışması: En çok yatana ödül verilecek. Siz bu yarışmada ödül alır mıydınız?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Muhteşem, neden ülkemizde de olmaz ki böyle şeyler...😅
Kesinlikle ben gündüzleri tüm gün yatarim gece çalışırım. sjsjs
Hayatımda yaptığım en iyi şey
20 yildir yatiyorum ya
Anasını bile ağlatırdım
Ben sıkılırım yatamam
Almazdım çok yatamam
Kesin kazanırım
Alırdım
Açık ara 1. Olurum
Ohoo tam bana göre yat Allah yat
en iyi yaptığım şey
Almazdim
Alırdım