Aktif karakterli insanlar atılgan, cesur, baskın, her istediğini yapma konusunda istekli, arzularına ulaşmak için her yolu deneyen, hareketli ve bereketli tiplerdir. Pasif karakterli insanlar çekingen, utangaç, kararsız, çok düşünceli, hareketleri oldukça yavaş, biraz mız mız, nazlanan, başkalarının sözüne göre hareket eden tiplerdir. Peki siz aşk, iş, aile ve diğer alanlarda aktif bir karaktere mi sahipsiniz yoksa pasif bir karaktere mi sahipsiniz?
Aktif
Pasif
Ortaya karışık
Detaylı açıklamak istiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sen aktif karakterli mi yoksa pasif karakterli bir insan mısın?
Aktif karakterli insanlar atılgan, cesur, baskın, her istediğini yapma konusunda istekli, arzularına ulaşmak için her yolu deneyen, hareketli ve bereketli tiplerdir. Ben bu katogori ye giriyorum.
Epey aktif bir karakterim. Meslekten ve büyüme şeklinden ötürü iletişimim kuvvetlidir ve çoğu insanı yönlendiririm. İkna ve manipüle konusunda da iyiyim.
İkisi de ortaya karışık aslında nasıl olduğumu ben de bilmiyorum. Duruma göre davranışlarım şekilleniyor, pasif göründüğüm anlarda aktif yönümü ortaya çıkardığımda şaşırabiliyorlar. Ama bu hayatta herkesten her şey beklenir sonuçta :))
Küçükken robotlaştırmaya çalıştılar korkuttular ama bunun sonucunda beni hilekarlığa ilgimi arttırdılar yılansı duygularım gelişti baş edemiyolar ama onlar bunu haketti