Hayatımdan bir anda çıkaramasam da büyük bir mesafe koyarım arama. Herkesin derdi, sıkıntısı kendine büyük gelir. Dalga geçmek yerine empati kurup özveriyle dinleyebilecek kişilerle paylaşırım problemlerimi.
Kimileri yapısı gereği herşeyi dalgaya alır o yüzden ben genelde laftan çok icraata bakarım. Benim de var sorudaki türden bikac arkadaşım ama ne zaman başım sıkışsa yardıma ihtiyacım olsa nerde olurlarsa olsunlar yetişirler. Yani sözlerden çok niyetler ve icraatlar önemli.
süreklilik haline gelirse canım sıkılmaya başlar. derdime ortak etmem artık onu. misislleme de yapabilirim hiç başıma gelmedi böyle bir durum. seçtiğim arkadaşlarım bir elin parmağını geçmeyen sayıda ve benimle güler benimle ağlarlar.
Derdimi birine anlatmam çok mümkün değildir, olaki anlattım ve böyle bir durumla karşılaştım anında uzaklaşırım. İkili ilişkilerde en önem verdiğim şey “saygı”, aksine tahammül edemem.
Daha önce yaşadım bu durumu ve hiç belli etmeden, arama mesafe koydum. Şimdi ise birbirimizden haber dahi almıyoruz. Hiç sevmem bu tarz insanları. Hep kendilerini düşünür, karşısında ki kişinin dedikleri şeyler onlara hikaye gibi gelir..
Derdimi, sorunlarımı herkese açan bir insan değilim. Sayılı kişilerdir ve nadirdir. Dalga geçen arkadaşıma cümlem yarım kalır ve muhatap olmam. Eski arkadaşım olur.
Her defasında yapıyorsa bunu çıkarırım ama zaten arkadaş dediğin bir insana dertlerini sürekli anlatmak bence doğru birşey değildir, o kişi de bıkar sende çözüm bulamazsın
Tahammül edemem o tiplere soruyu okuyunca bile sınır oldum. Dinlemeyecekse gerçekten anlamaya çalışmayacaksa beni hayatımda ne işi varki , şutlar geçerim
Sana bugün romantik bir film atacagim.. izlenme oranı iyi. 2 3 kere niyetlendim ama izlemedim... "Sevgilimden Son Mektup - The Last Letter From Your Lover 2021 HD Film izle" m.fullhdfilmizlesene.com/.../
@Catutigernos tamam haber ver ona göre bende izleyeceğim. Düşün 2 3 kere niyetlendim. Demek ki iyi değil 😅😅 Seni kobay olarak kullanıyorum. Ama san korku filmi bakacagjm. Dehşet bisey olacak
Sağol ya yüzüme soyleme bari 😂😂 bak korku olabilir özgün bir şey olsun 🤔 standart yeni taşınan aile perili ev tarzı olmasın bir de Türk yapımı olmasın 🤔 sıktı artık bunlar 🤔
Evet kabul ediyorum zevkli bir ortaksin bugün izleyemem gene gece 12 de söyledin 😂 yarına artık 😂 teşekkür ederim ortak ben yatar size iyi geceler diliyorum efendim geceniz güzel olsun
@Catutigernos ya. Neden öyle diyorsun sen de 12 gibi filan dersen hani film isini 10 anca yetişir. Malum çekim filan uzun sürer film. Montaj oyuncuları ayarlama.. o yüzden 12 yi geçti 😅😅
Kimseye derdimi anlatmam kimseyide hayatımdan çıkarmak zorunda kalmam. Herkesin derdi kendine büyüktür. Sana göre aşılmaz dağlar olan dertlerin başkalarına gülünüp geçilecek şeylerdir. O sebeple en iyisi derdini kendine saklamak
Evet tabikide hatta bir kaç gün önce 7yıllık arkadaşlığımız bitti ben onlarıkini ciddi bir şekilde dinleyip tavsiye verirken onlar benimkiler ini götlerine bile takmayıp üstüne dalga geçiyolar