Telefonda mesajlaşmak mı, aramak mı; hangisini tercih edersiniz?

Merhaba, telefonda bazı insanlar konuşamaz, mesajlaşmayı tercih ederler. Kendilerini bu şekilde daha iyi ifade ederler, bazıları da tam tersi sesli şekilde daha iyi ifade eder. Ben sesli konuşmayı tercih edenlerdenim, duyguların ve konuşurken tonlama, vurgulama gibi etkilerin daha iyi yansıtıldığını düşünüyorum. Peki sen hangisinde daha rahat hissediyorsun kendini?
Telefonda mesajlaşmak mı, aramak mı; hangisini tercih edersiniz?
Telefonda mesajlaşmak mı, aramak mı; hangisini tercih edersiniz?
Cevapla