Okuyup biriktirmek... Bir insanin kendine verebileceği en güzel şey bu... Lakin bunun da şöyle bir handikabi var; "Okuyunca birikiyor. Ve insan paylaşmak istiyor birikenleri Lakin nadiren bulabiliyor çevresinde Heybesindekileri paylasabilecegi kişiyi"...