İnsanin kendine yapabileceği en büyük iyilik nedir? Neden?

Bize bugüne kadar hep insanlara, hayvanlara canlılara iyi davranmamız gerektiği öğretildi. Hepimizin iyilik kavramı aynı değildir ama çoğunlukla benzerdir bence. Bazılarımız yapamadık bazılarımız gayret gösteriyoruz. Bazılarımız telafi peşindeyiz ama bu işe kendini katan cok yok sanırım. İnsan kendine iyi gelmiyorsa başkasına da iyi gelemez iyilik edemezmis gibi geliyor bana. Sizce bir insanın kendine yapabileceği en güzel iyilik nedir? Peki neden?
İnsanin kendine yapabileceği en büyük iyilik nedir? Neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Eyvallah
İnsanin kendine yapabileceği en büyük iyilik nedir? Neden?
Cevapla