Yaşam bu kadar sevilirken insanlar ölüm kelimesi ağızdan çıkınca bile neden bu kadar nefret duyar?

Bence yaşam güzel bir yalan ve ölüm acı gerçek olduğu için
Yaşam bu kadar sevilirken insanlar ölüm kelimesi ağızdan çıkınca bile neden bu kadar nefret duyar?
Cevapla