Neden insanlar ölüme karşı bu kadar hissizleşti?

mesela kardeşim öldü okuldan kimse başsaglıgı bıle dılemedı ne hocalar ne ogrencıler, ve ölüm muhabbetıne gelemıyo kımse. ama iş cinsellıge gelınce yurdum ınsanı saldırıyo.

Neden insanlar ölüme karşı bu kadar hissizleşti?
Cevapla