İntrovert insanların hakları ne zaman gözetilir dersiniz?

"birilerini beklediğimi sanıyorlar. oysa uzun süre öylece bakınıp durabilirim. şahane bir şeydir bakınmak.''

Enerjisini içten alan, çok etkileşime gelemeyen, bir müddet sonra pili bitiyor gibi hisseden bir yapıya sahip insanlar bildiğiniz horlanıyor.

İnanın bön değilim, bıcırığın tekiyimdir hatta. Ama misal benim yüce alıntıdaki gibi bakınma ihtiyacım mala bağladığım anlamına mı gelir? Anlatıyorum anlamıyorlar.

Deli danalar gibi gezmeyi sevmiyorum, toprak aynı toprak su aynı su benim için.
Gezene b. k atmıyorum, onlar adına mutlu oluyorum, insanlar da bana saygı duymalı.

Ne çektik canlarım, bu yüzden inanın elimde olsa ekstrovert olurdum.

Allah beni de böyle yaratmış, suç mu he suç mu😡😠😤
İntrovert insanların hakları ne zaman gözetilir dersiniz?
Cevapla