Eskiden her şeye üzülürdüm şimdi ya çok az üzülüyorum ya da hiç üzülmüyorum. Bunun nedeni ne?

Ağlamıyorum bile. Güçlü olduğum için mi böyle? (Soru çok uzun olduğu için kısa halini sordum)
Eskiden her şeye üzülürdüm şimdi ya çok az üzülüyorum ya da hiç üzülmüyorum. Bunun nedeni ne?
Cevapla