Eskiden her şeye üzülürdüm şimdi ya çok az üzülüyorum ya da hiç üzülmüyorum. Bunun nedeni ne? Neden böyle birisi oldum?

Eskiden her şeye ağlardım şimdi hiç ağlamıyorum. Çok üzülsem bile ağlamıyorum sadece oturup ne yapacağıma, yoluma nasıl devam edeceğime düşünüyorum. Zaten çok az üzülüyorum bazen hiç üzülmüyorum. Üzülsemde hiç kafaya takmıyorum sadece kısa bir süre düşünüyorum sonra zaten unutuyorum umursamıyorum.

Bunun nedeni güçlü birisi olmam mı? Nedeni ne?
Eskiden her şeye üzülürdüm şimdi ya çok az üzülüyorum ya da hiç üzülmüyorum. Bunun nedeni ne? Neden böyle birisi oldum?
Cevapla