Hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey, yapayalnız hissetmesine neden olacak insanlar ise siz ne zamandır yalnızsınız?

Aslında en kalabalığın içinde olur bu his ya da en sevdiğinle beraberken tam olarak kendinle kalırsın. Çünkü yalnızlık dediğimiz şey öyle evde tek başına kahve içme hissi de değildir..
Hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey, yapayalnız hissetmesine neden olacak insanlar ise siz ne zamandır yalnızsınız?
En son ne zaman yalnız kaldınız öyleyse?
Hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey, yapayalnız hissetmesine neden olacak insanlar ise siz ne zamandır yalnızsınız?
Cevapla