Yalnız olmak seni en çok hangi zamanlarda üzüyor?
kocişiyle elele gezen minnoşları görünce bi üzülüyorum 🥲
Yalnız olmak seni en çok hangi zamanlarda üzüyor?
kocişiyle elele gezen minnoşları görünce bi üzülüyorum 🥲
Beni en çok üzen durum akşam toplantı çıkışı araçla giderken aracın camından baktığımda bar sehpalarında kafelerde gördüğüm sevgili çiftleri görünce üzülüyorum. Bende isterdim sevdiğim olsun , akşamın saatinde canı tatlı istesin mesaj atayım in aşağıdayım diye tatlısını vereyim. Onun için romantikler yapayım...
Beni her zaman üzüyor. en çok da hani akşam dışarı çıkarsınız ya böyle avm ye falan ya da parka gidersiniz el ele tutuşan sevgilileri görürsünüz ama siz yalnız geziyorsunuzdur sonra da bir iç çekersiniz işte o zaman
İşte tam o an 😃
Aynen tam o an işte sdfsd :D
İnsan "ezelden aşinanım ben, ezelden hem zebanımsın" diyebileceği, kalbi kalbine mukabil birine her zaman intiyaç duyar.
şu an için bunun eksikliğini hissetmiyorum.🌺
İnş eksikliğini hissettirmeden gelir yerine kurulur ❤️
Bu yaz ilk defa gittiğim bir ilçede bankta oturmuş denizi izlerken yalnız olmanın sızısıni derinden hissettim. Allah'tan o an annem aradı da yalnız olmadığımı anladım.
Cevap
12Cevap
en son yalnızlık..
sinemadan çıktığımda beni üzmüştü.. filmi çok beğenmiştim ama filmin kritiğini yapacak kimse yoktu yanımda..
Yalnız sinemaya gitmek zaten üzer ya 🥲
Üzgün olduğumda ya da çevremdekilere rağmen yalnız hissettiğimde
En kötüsü o ya :/
Maalesef kalabalıkta yapayalnız kalmak..
Kocacığımla hem gezer, hem güler , hem didişiriz beraberken😅Yanlızlığı sevmem ben genelde yanlız yaşamak falan asla benlik değil başlı başına üzgünlük sebebim olur.
Minnoş seni 🥲
Sensin asıl minnoş yaa☺️🌸
Yalnız olmak beni üzmüyor ama tabi bir hayat arkadaşı şart.
Olur inş şöyle en hanımefendi ve güzelinden :)
Bende çok istiyorum
Duamızı ettik gerisi O'nda 🤷🏻♀️
Amin 🙏🏻
Bazı yapmak istediğim şeyleri iki kişilik yapmanın daha keyifli olacağını düşündüğümde...
Mutlu olduğum zamanlar yalnız olmak istemiyorum.
evde tek başına kalınca yatakta tavana bakınca
Hiç üzülmüyorum bunun için. Tam tersi yalnız kalınca huzur buluyorum çoğu zaman
Ona bende üzülüyorum çiftleri görünce benim neyim eksik diyorum yalnız sokaklarda müzik dinleye dinleye dertleniyorum
Yalnız sokaklarda? 🤔
Aynen öyle gel beraber gezelim
Çayımı getirmeye üşendiğim zaman..
Ne romantik ve ince ruhlu bir erkek
Hiç bir zaman üzmüyor
Gece yatarken bir kadının ruhu ve bedeniyle kendimi tamamlayamadığımda
çiftleri el ele görünce üzüyor.
Güçsüz kaldığım, zor zamanlar yaşadığımda
Canımın sıkıldığı zamanlarda
Gece ve haftasonlari etkiler
Alıştım ben sorun olmuyor
Hasta olduğum zaman):
yalnızlık beni üzmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?