Kendinizi en çok ne zaman yalnız hissediyorsunuz?

Kalbimi bıraktım ❤️
Kalbimi bıraktım ❤️
Mesela ben saçlarımı tararken hep yalnız hissediyorum kendimi.
Gönlümün efendisi olsa da saçlarımı tarasa diye hayal ediyorum hep.
Sen en çok ne zaman hissediyorsun yalnızlığını?


#tutku 🖤
Kendinizi en çok ne zaman yalnız hissediyorsunuz?
Cevapla