
Gönlümün efendisi olsa da saçlarımı tarasa diye hayal ediyorum hep.
Sen en çok ne zaman hissediyorsun yalnızlığını?
#tutku 🖤

Buna bile alışıyor insan. Sahte kalabalıkta yaşamak kimisinin iki yüzlülüğünü görmek yerine yalnızlık daha güzel geliyor. Sadece bir süre ve sevdiklerimle yaşamak güzel.
Dinlediğim şarkıları armağan edeceğim birisini bulamadığım da ediyorum.
Çünkü her şarkı bir duyguyu temsil ediyor ve hepsini yalnız yaşamak durumundayım. Yalnız yaşadığım her anda bunun hissiyatı bende kalıyor. Bende isterdim bir göze bakmak, bir eli tutmak ve bir kalbi sevmek. Kırılınca güven ve inanç bir daha birine bağlanmak imkansız gibi geliyor.
Güzel şarkı playlist. e alındı
Beni anlatan nadir şarkılardandır.
Teşekkürler
Saçlarını da manitaya taratma hayali de iyiymiş. 😬
Ben yıllarından beri yalnızım. Ancak bir şikayetim yok. Kendimi en çok tam hayal kuracakken vazgeçtiğimi fark edince yalnız hissediyorum.
Sen istemez miydin saçlarını fönlesin😄
Ben saçlarımı hep kısa tutarım. 😂
İşte biri olsa uzatırsin😄
Yok biri varken de uzatmadım hiç. Kıvırcık saç bana yakışmıyor 😂
Bigudi takardı? 😂
O nedu daa? 😂
Allah affetsin ciguli şarkısı sandım 😃 bana ters ben böyle yaptırmam saçımı aman aman 😂
😂
Kimse yaptırmasın zaten ya
Bigudi derken öyle demiyordun ama? 😂
Kıvırcık deyince o geldi aklıma nasıl edim😂
Ben Bob marley flaan gelir sandım. Benim aklıma o geliyor çünkü 😂
Hı bide şu geldi;
www.google.com/search
Hahah şuraya da mutlu görünen bir sincak çizelim ressamı bu hatırladım. 😂
Gene nerelere gittik vay arkadaş 😂
Satürn halkasına gittik manzarayı izliyoruz 😃
Yok ben kızıl gezegenciyim😂
O zmaan sana Ricdick filmini öneriyorum 😂
😂 göz atayım
At bakalım 😬
İzlemişim ya onu hayret 😂
Elm sokağına başladım.
Günaydıns, nasıldı beğendin mi?
Çok komik geldi ya 30. Dakika kapattım maalesef 😬
İyi yapmışsın o zman 😌
Film eski olunca
Gerilim filmi zaten korkudan ziyade. Ruhlu falan olan korku filmlerinin en iyileri Korku seansı, ruhlar kasabası
Ruhlar kasabasıni izlemedim bak
O güzel, ondan sonra ruhlar bölgesi güzel, korku filmlerinde son yıllarda etkili olanlar çıkmadı zaten. Anabelle var onun kuzeni olan isabelle var
😂
Hahah 😃
Belle gillere selam 😂
Onlar da bize selam söylüyor 😂😂
Cevap
7Cevap
Bilmem ama genelde konuşmuyorum böyle zamanlarda dalgın olurum.
Dışarıya çıkınca herkesin gezicek biri oluyo yaninda ben sap gibi geziom
Ailemle kavga ettiğim zamanla çok yalnız hissederim.
Allah gönlünün efendisini bulmayı nasip etsin 😂
Amin 😄
Her zaman.. :')
wc girip sigaramı yaktıgımda . kafa dinlıyoz
Akşam eve gidince 😔😔😔
Her zaman yanlız hissediyorum ve her konuda...
Yatağımda yatarken.
Her zaman
Yalnız hissetmiyorum
Ne güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?