Aşırı yalnızım. Ailem ve sevdiğim bi dostum harici epey yalnızım. Bir de internetten tanıştığım birkaç arkadaşım var. Bu yalnızlık biraz sıkıcı olsa da iyi de oluyor. Çünkü kendi hayatımdaki kişisel hedeflerimle ilgileniyorum. İnsanlarla vakit kaybetmek istemiyorum. Zaten insanlar beni tatmin ve mutlu etmiyorlar. Ortam olunca sohbet ediyorum kimseye sırtımı dönmüyorum. Sosyal olmaktan çok kaçmıyorum. Neticede insan sosyal bi varlık ve bu doğama aykırı olurdu. Böyle davranmak insanı depresyona bile sokabilir. Fakat yine de hep kendimle başbaşayım. İnternetten konuştuklarım bile daha mutlu ediyor doğrusu. Çünkü ortak bi paydada buluştuğumuz için konuşuyoruz zaten. Çoğu kişi geçici oluyor. Hayatımıza giren insanların çıkmasına da izin vermeliyiz. Böylece almamız gerekeni alırız ve ilerleriz. Bunun haricinde köyde toprakla, yeşille beraber yaşamak istiyorum. Kimi zaman ailemle yaşamak da bunaltıyor. Artık kendi hayatımı kurmak istiyorum. Ayrıca sürekli hayatımı daha iyi bir koşula taşımaya çalışıyorum. Hem ruhsal hem maddi olarak daha iyisi olmak için çabalıyorum. Kendimle bir yarış içerisindeyim.
Hayatta şu an 3 amacım var:
1-Para kazanmak
2-Niye varolup yaşadığımı anlamak
3-Kisişel hayat amacım
Sizce bu normal mi? Asosyal miyim yoksa münzevi mi? Sizce neden böyleyim?
Hayatta şu an 3 amacım var:
1-Para kazanmak
2-Niye varolup yaşadığımı anlamak
3-Kisişel hayat amacım
Sizce bu normal mi? Asosyal miyim yoksa münzevi mi? Sizce neden böyleyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer