1 yıldır dışarı çıkmıyordum ders çalışmaktan Şimdi dışarı çıkamıyorum Korkuyorum böyle sorunum var diye pskolojim mi iyi değil?

Içe kapanık biriyim zaten dışarı fazla çıkmıyorum asosyalim Mahallemde Kızlar dışlıyor ot gibi yaşıyorum
1 yıldır dışarı çıkmıyordum ders çalışmaktan Şimdi dışarı çıkamıyorum Korkuyorum böyle sorunum var diye pskolojim mi iyi değil?
Cevapla