
Neden bakamıyorum❓
Ama bakmadan yedim en sonunda 😅
Baya korkunçmuş 😬
Yoo değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Benim büyük yazılara fobim var. Misal;
Darlıyo beni aşırı derecede. Baskı hissediyorum, basılmış sıkışmış gibi
Bence de rahatsız edici okuması zor
Cevap
51Cevap
O görüntüye bakarak bir şeyler düşünürse insan korkunç gelmesi gayet normal. Bana göre korkunç değil.
Bu tripofobi baya korkunç bir şey. Ben de yok ama sahip olan arkadaşlarım var. Bu görseli nasıl koyabildin buraya onu merak ediyorum 😂
Bakmaya çalışırsam belki alışırım dedim, zor da olsa koymam da lazımdı zaten
Nimete iğrenç deme 😐
Rüyanda kocaman karpuzun içinde görürsün kendini umarım 😄
Şaka şaka gül diye
😂😂guldum sagol
Haklisin ama
Teşekkürler hak verdiğin için. 🌸✨ Ve takip etme veya edilmek için kullanmıyorum.. sadece görüş paylaşmak için burdamaa 😄😐
😀sorun degil.
Nedenini sorabilir miyim
Yalnız kalmak istiyorum sadece 🌸😊
Burdakilere guvenmiyorsun dimi 😀 ben de. Takiplesiyorum ama konustugum yok cunki kimin ne oldugu belli degil internette
Yok ondan değil gerçekten. Güvenilir kişiler azda olsa görüyorum
Hm
Yok olmadım. Sen neden oldun? Delikte kayıp mı olacaksın gibi hissediyorsun :D yoksa daral mı basıyor.
Korkunç bir görüntü işte 🤷♀️
Bu Görüntü Beni Rahatsız Etmediki Kardeşim Delik Fobinden Kurtulmak İstiyorsan Eğer Uğraşacaksın Kurtulmak İçin
Napcam peki
Evet biliyorum ama nasıl kurtulacağımı bilmiyorum
Delik fobisi (Tripofobi) nedir? Delik fobisi nasıl geçer?
Delik fobisi dünyada binlerce insanın yaşadığı bir korku. Peki tam olarak nasıl bir korku delik fobisi yani tripofobi? İşte delik fobisi (tripofobi) hakkında bilmeniz gerekenler...
Tripofobi yani delik fobisi son dönemde ortaya çıkan ve birçok kişinin yaşadığı bir fobidir. Her ne kadar bazı psikiyatri dernekleri tarafından tam olarak bir fobi olarak kabul edilmese dahi dünya üzerinde sosyal medya üzerinden birçok kişi içinde delik bulunan fotoğraflardan duydukları korkuyu ve rahatsızlığı paylaşıyorlar. Tripofobiden rahatsız olan kişiler arı kovanı gibi minik delikleri gördüklerinde kaşıntı ve korku hissettiklerini paylaşyıorlar.
Uzmanlar ne diyor?
Peki uzmanlar ne diyor? Özellikle Avrupalı bilim insanları, delikli objelere bakmaktan kaçınmanın evrimsel temelli bir fobi olduğu konusunda hemfikir. Yapılan deneylere göre karınca yuvalarından gözeneklere ve arı kovanlarına birçok delikli şeyden ötürü büyük tepkiler verilebiliyor. Bu nedenden ötürü tripofobi için birçok kişi psikolojik fobi sınıfına dahil edilmesini savunuyor.
Tedavisi var mı?
Tripofobinin tedavisi hakkında henüz net bir yöntem yok. Fobi olarak görülmesi bile tartışmalıyken bir tedavi süreci de elbette net olarak belli değil. Uzmanlar, delik fobisi yaşayanların muhakkak bir doktora başvurması gerektiği konusunda görüş bildiriyor. Çeşitli psikoterapilerin fobiler üzerindeki olumlu etkisinden ötürü tripofobide de bir yol kat edileceği görüşünü paylaşıyorlar.
Teşekkür ederim 🌸
Delik fobisinden deliklere baka baka kurtulacaksın :D
Tamam 😍cok teşekkür ederim 😊
Yaaaa ne diye davet ettin beni soruna bende de trafobi var delik görmek istemiyorum
😅😅
Yoo gayet güzel bir karpuz. Bol sulu vectatlı ohhh. Çekirdekli olması da organik olduğunu gösteriyor. 😃🌸😎
Trypophobia bende olmayan tek fobi olabilir yani kısaca delik korkusu çok yaygın ama beni çok iğrenç olmadığı sürece rahatsız eden bir şey yok
olmuyor kanka benim de solucan fobim var.
çatal ile ye karpuzu delikleri parçala çekirdekleri ayıkla
Tripofobin var. her gün karpuz yiyen biriyim rahatsız olmadım
Evet korkunç. Çok sevdiğin karpuzu bile yiyemiyorsun delikli olduğu için 😑
Evet benim de var tripofobim. Çaresi yok, bakmayacaksın
Yo değil, küçük delikler beni rahatsız etmez, küçük delikler hoşuma gidiyor.
kurtulamazsin bendede var Allah belasini versin🤦♀️
Delik fobisi mi İlk kez duydum
Bu sana özel bir manyaklık, kurtuluşu yok!
Tripofobia deniyor.
Karpuzu neden bu kadar çok uzutorsunne yapsın garip cekirdekleri siyah iste.
Hiç rahatsız olmadım, açık söylüyorum.
Hatta baya iştah açıcı göründü, serin serin karpuz 🍉 😃
Cidden sen diyince rahatsız oldum :D bide çok yakın ya garip geldi
keşke erkeklere kapatsaydın bu soruyu çünkü delikleri seven bir cinsiz skjdfhkjdfs
Çatalla çekirdeklerini çıkar afiyetle ye gözünün önünden kalksın.
Yooo niye etsinki, çekirdekleriyle bile yiyip yutuyorum😋
Erkekler için deliğin korkutucu olacağını düşünmüyorum. Aksine delik olmazsa sıkıntı
😊😊
tripofobi , önce sakin kalacaksın yavaş yavaş bakacaksın ve kendine hükmedeceksin , korkmuyorum, tiksinmiyorum ve hatta dokunarak parça pinçik ederek bunu yenebilirsin
Hayır rahatsız etmedi. Bu durumun tedavisi var.
Nasıl ya? 🥺
Bu psikolojik bir rahatsızlıktır ve tavsiyem bu linkteki açıklamaları resimleri açmadan okumanız.
onedio.com/.../delikli-gorsellerden-korkan-bir-tripofobikseniz-eger-korkunuzun-sebebini-bilim-acikliyor-778721
Teşekkür ederim 🌿
Rica ederim.
Ulan ne adamsın yaa kakajsjssmns😂😂😂
Nolduu🙁
Kalbim fesatmış yanlış anladım pardon ✋☺️
Şu an kendimi parçalıyorum
Noldu
😂😂😂bal peteğine bakabiliyomusun?
Bal gibi bakıyorum hem de😁😍
Adı tripofobiydi. İnternette görmüştüm fotoğraflarını görünce içim bi garip oluyor. Bende de var yani anlayacağınız.
Böcek mi var diye korkuyorsun içinde
Bocek degil de larva gibi
Oyle yaptım
Senin kafa delik ıyi değilsin senn 😂😂
Tsk😐
Bu etmedi ama delik fobisi ben de var geçenlerde bir resim gördüm kendimden geçtim :D
Tripofobi ben de de var ama bu kadar hassas değilim
Hayır, rahatsız etmedi
Bende rahatsz oldum nedense
Tom ve Jerry'deki peynirin kırmızısı
Sonu güzel bitmiş 😊😊
Delik fobiniz var sanırım.
sen de karpuz yemeyiver
Hayır rahatsız etmedi.
Bu durumu bir psikolok ile konuşmalısın
Hayır etmedi neden etsinki
Yakından bakınca rahatsız ediyor cidden.
Ben anlamadim neyi var goruntunun.
bende de var tripofobi iğrençççç
Ooo tripofobi var sende, geçmiş olsun.
Herhangi bir rahatsızlık vermedi
Oldukca normal bir resim 😄
Benim açımdan rahatsız edici değil.
Allahtan erkek değilsin 😅😅
Bendede vardı tüm delikleri doldurdum geçti
😅😄 nasil yani
Anlayana
Ya sen baska biseyden bahsediyosun dimii😬
Aynen
Korkunc degil de rahatsiz edici
Ne dertler var Ya rabbel alemin
😂
kaşıntı mı tutuyor
Hayir
Yooo
Her deliğe parmak sokma bir şey olmaz
Deliğine göre değişir😃
Rahatsız olmadım
DDeğil
Rahatsız etmedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?