Ya çok usengecim , gezmem tozmam eglenmem ,, neden böyleyim ya , hayat iş ev arasında böyle hayat mı olur , insanın arkadsi ortamı olmaz mı ya benim yok işte , kafayı yiycem ya bu gidişle ne olcak bilemiyorum
😢
😢
Kurslara yazılmanı tavsiye ederim, mesela binicilik kursuna git atlardan korkmuyorsan eğer, sonra kamp sayfaları var oralara katıl güzel bir arkadaş çevresi oluştur kendine herşey düzelir sen yaparsın bence :) moral bozma :)
Çok teşekkür ederim , spor + kurslara gitmek beni değiştirebilir , spor usengecligimi alır , kurslarda yeni şeyler keşfetmeyi yeni insanlar tanımayı sosyallesmemi sağlar çok mantıklı teşekkür ederim 😉
Rica ederim :)
Cevap
3Cevap
Sosyal hayat için kaç paran var. Yanlışlıkla çarşıya gitsen sadece yemek yesen bide kahve içsen hop 100 TL gidiyo
Haklısınız
kendini zorlaya zorlaya arkadaş edinmesi konuşması lazım ortama girmesi şazım gezmesi dolaşması kendini değiştirmesi lazım
Herşey bende bitiyor evet pes edersem kaynederim , dirençli olucagim ve bu durumu yeneceğim inşallah 😉 yorumun için teşekkürler
şahsen ben açıklamayı okumadan cevap vermiştim soruya kendimde öyleydim hiçbir yere gitmek kimseyle konuşmak istemezdim yeni bir ortama girdiğimde arkadaş edinmeye çalışmak ölüm gibi gelirdi bunun tek çaresi zorla konuşmak içindeki sen ne kadar çekinip kaçmak istesede dışarıdan konuşmaya ve yalandanda olsa gülümsemeye samimi davranmaya çalışacaksın yoksa olmuyor utancını kııp kaçmayıp bu sorunun üstüne gitmelisin başka çözümü yok
Ben en son öyle oldum ama benim kader böyle, değiştiremedim de.. üstelik anksiyete ve sf yaşadım neyse ki baya atlattım.
Bende anksiyete vs yok tembellik isengeclik var bu da elimizi kolumuzu bağlıyor bunları yenersek düzelebiliriz inşallah
Hadi işallah diyelim, ama tembellik bende de var.
Spor iyi gelir bu duruma önceden giderdim çok faydasını gördüm , işe başlayınca saldım kendimi işte ağır olunca tabi , inşallah duzelcez reyisim
Hadi hayırlısı.
Senin sosyal hayatın o. Herkes gibi bir hayat yaşamana gerek yok
Böyle hayatımı olur
İşi de bırakıp üniversiteye gitcem seneye , tek kurtuluşum o gibi
Üniversiteyle değişeceğini mi sanıyorsun? Asosyal her zaman asosyaldir
Gözümün önünde kabak çekirdeği gibi acilan insanlara ne dersiniz , genellemeniz yanlış bence , yorumunuz için çok teşekkür ediyorum
Sanmıyorum. Öyle pek fazla olmuyor. Sana öyle geliyor. Binde bir onlar
Aslında herşey para da bitiyor
Yani hayat bu binbakmissin en sosyal adam asosyalin teki olmuş bı de bı bakmissin en asosyal insan en sosyal insan olmuş, imkansız diye bir şey yok ,
O sosyallik değil. Paran için senle birlikte olanların gerçek arkadaşlar olduğunu sanmıyorsundur umarım. Yaş arttıkça çevrendeki arkadaşların azalır, daha bireysel hayat yaşayan birisi haline gelirsin. O dediğin her şey yaş arttıkça azalıyor. Gezip tozup eğlenmek için de arkadaşa gerek yok. Senin eski yaşamın evet eski senin eserin ama üniversite okurken abartı bir çevre edinmeyeceksin. Üstüne çalışmadığın için paran olmayacak. Manitin olucak ama aç karnına gezip liseliler gibi parkta sevişiceksin. Paran varsa gece kulüplerinde takılıp onları şu anki halinle de yaparsın. İş çevreni iyi kullansan ya da instagramı üniversiteden tanışacağın kişilerden fazlasıyla tanışırsın. Kendim için konuşayım. Fazla sosyal ilgi budalası birisiyim. Çevrem üniversiteyle hiç alakalı değildi. Okuldan 3-5 dostum vardı ama geri kalanı üniversiteyle alakasız kişilerdi. Enerjik olduğum zamanlarda instagramdan birisine yürümem onla arkadaşlık vb için fazlasıyla yetiyor. Spor falan demişsin, 19dan beri ağırlık çalışıyorum. Oradan iyi bir arkadaş bulman çok zor. Geneli abazan tipler oluyor. Onlarla olunca kız ortamım bozulurdu. Gezmek tozmak olayına dönersek onları tekte yapabilirsin. Ya da manit yaparsın onla gezip tozup eğlenirsin. Üniversitede öyle kafada olan çok kişi yok. Eğlence anlayışı genelde partilemek, publarda gece kulüplerinde takılmak, alkol almak, uyuşturucu çekmek falan filan. Onlara yeticek maddi durumun varsa ne gerek var üniversiteye? Üniversite ilgi alanınla ilgili bir gelecek düşündüğün bölüm varsa okuyacağın bir şey
Knk önceden çok zorluk çektim bende şu anki halime bile şükür yani , Haklısın da sporu arkadaş. bulmak için demedim usengecligimi yenmemi sağlar diye söyledim , haklısın knk aslında çok kasmiycan ,
Kaliteli yaşam yaşamak için iyi de o yönden olucak şey değil. Hatta seni fazla dolu yapar. Arkadaş vb şeylere vaktin kalmaz
Evet önceden kalma tecrübem var doğru
Mesela bugün işten yeni geldim. Antrenman bile yapamıcam. Yarına kaldı. Boş vakti çok olan insanlar için iyi bir aktivite. Amacım oyken zor. Ama boş vaktin çokken de yapmaman büyük bir aptallık
Aynen , seni ekliyorum iyi geldin
Klasik olacak, kurslara yazılın.
Bende öyleyim :(
Türkiye şartları maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?