
Bugün baya güldüm bir arkadaş sayesinde. Bayadır bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum. Hatta çenem bile ağrıdı diyebilirim.. Peki siz ne zaman kahkaha attınız en son.. Bol neşeli bir akşam diliyorum herkese..

Az önce çok güldüm. Çocuklarla itişirken ayıkladığım bütün bezelyeler yere döküldü. Çocuklara kim daha çok toplarsa akşam onla oynıycam dedim. Ben öyle dedikten sonra iki kardeş kavga etmeye başladı 😂😂
Cevap
23Cevap
Ben de yarım saat kadar önce kocaman bir kahkaha attım. gözümden yaş gelecek kadar😊
Şimdi yine ayten diycem ahaha 😀 ben bu kızla bir araya gelince resmen sürünüyorum))
Her gün...
Birkaç dakika önce. Günümün çoğu bir şeylere gülüp eğlenerek geçiyor zaten.
Sanırım her gün kahkaha atacak bir sebep bulabiliyorum ben😀
Dedem geçen hafta öldü o ölmeden önce atmış olabilirim
Sağ olun
Kuzenim ve arkadaşım ziyaretime geldiklerinde, bir hafta oldu sanırım, tekrar ne zaman adam akıllı gülerim bilemiyorum
Dün gece çatıya 2 pakistanlı hirsızı kıstıran 16 yaşındaki kız kardeşime güldüm çıkınnnnnn ordan ki kapiyi üzerlerine kilitlemişti 😂😂😂
Hatırlamıyorum hiç. Zaten az önce de en yakın arkadaşımla kavga ettim. Yakın sanıyordum değilmiş işte. 😪😪😪
Dün akşama doğru. Değer verdiğim bir arkadaşım sayesinde. Çatır çatır gülmekten yaş geldi gözlerimden sağ olsun...
Hayatım boyunca yaptığım ve yapmayı en çok sevdiğim şey gülmek ama hic ağız dolusu güldüğümü hatırlamıyorum
Buhun mınubuste cok guldum ya zor tuttum kendımı komedıydı 🤣🤣🤣🤭 yıne aklıma geldi gülüyorum 🤣🤣🤣🤭
Bugün 😂
Yanii cok bissüürü güldüm gözümden yaş geldi korktum üzülür müyüm diye😂😂💃💃
Bugün hatta gülerken ölüyordum su boğazıma kaçtı 😂
Ben her gün atarım yahu. Ya sinirden, ya komiklikten, ya mutluluktan, bir sebep her daim bulurum.
Bu gün. Battı çıktıda modifiyeli tofaşın biri arızalanmıştı baktım trafik felç.
Yukarıdan bisikletle geçerken kahkaha attım dızzoya doğru. Sesim yankılandı aşağıda.
Bir araya gelsek dostlarla güleceğiz de pandemi, ayrı şehirler vs derken gulmeleri unuttuk.
Hatırlamıyorum 🥺
Sanırım çok uzun zaman olmuş kahkaha atmayali... üzücü
dün hatta öyle bi güldük ki eğilmekten sırtımıza ağrı girdi
Cumartesi akşamı hunharca gülmüştüm. Yarı çakır ve komik olmayan bir durum üzerine 😆
2 3 gündür çok eğleniyorum 😊 güzel insanlar var bu sitede 🥰
:D az evvel bir arkadaş sayesinde epey güldüm, keyifli akşamlar..
2 gün önceydi. Arkadaşımın art arda yaptığı sakarlığa çok gülmüştüm.😄
Beşiktaş şampiyon olduğunda.
Bu sabah jdjsjsjjsj annem kardeşimi kalk kızım yoga yapcaktın diye uyandırırken
Aslında hergün, her an. Sevdiklerimle ya da onlarsız. Sürekli güldürürüm kendimi.
~yani 2 saniye önce diyebilirim 👻
Arkadaş ortamında sürekli atıyorum.
Açıkçası hatırlamıyorum. 😊
Bikaç saat önce, günüm sürekli kahkahalarla geciyor çocuklar sağolsun : )
Dün akşam mı desem, bugün mü, bilemedim. Sanırım her gün. Çok şükür 🤲
Sitede gezerken çok fazla kahkaha attığım oluyor, bu gün bile bir kaç soruya baya güldük. 🙂
Dün akşam vakitlerinde çok fazla güldüm ve uzun süre sonra ilk defa böyle gülmüştüm.
Hep gül bitanem sana gülmek çok yakışıyor 🙂
Yıllarca kendi çocuğum bildiğim çocuğun benim çocuğum olmadığını öğrendiğimde, eh tabi herkes acılarına farklı tepkiler verebiliyor
Benim evde bir tane adam var tatlı biri sevilen biri o bazen konuşuyor ben bir gül bir gül neler neler o adam az önce de güldürdü beni
Bugün saniyenin videosunu izlerken gülmekten dakikalarca ağladım
Her gün gülerim ben umursamam hiç birşeyi insan kendini mutlu etmeyi bilmeli
Dün @SkrErd37 ve yorumları sağolsun 😄
Bilmiyorum, baya zaman geçti herhalde
Mezara gireceğim zaman bol bol atarım..
Her gün gülerim ben umursamam hic birşeyi
O kadar olmuş ki hatırlamıyorum.
Olmuştur 3-4 gün kadar.
Dün akşam. Ailem ve arkadaşlarımlaydım
2 gün önce yemekte eşimle.
Hiç hatırlamıyorum. Uzun zaman oldu
Her saniye atıyorum ben
Armutlu tatilinde geçen hafta
Az zaman olmuştur, sağ olsun kankilerim var 😶
1 yıl önce falandı galiba
Z kuşağına gülmek nerde en son geçen doğum günümde o da çok uzun sürmedi zaten hemen ağlattılar :)))
Hiççççç hatırlamıyorum bile
Bol kahkahali gecer genelde gunlerim.
Hep gülerim ki ben gülmediğim bir gün yok 😌
Hatırlamıyorum ama hep gülerim :)
Resmen hatırlamıyorum
Ben bugun bayağı güldüm
Dün 15dk falan aralıksız kahkaha attım
dün, annemle babama gülmüştüm
Dün öyle bir gündü.
Dün🤣🤣Anneannemin hayır duası tuttu bence🤣🤣
Hatirlayamicak kadar uzun bir zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?