Çaresizliklere rağmen hayata pozitif bakıyorum, sizce normal mi?

18 yasindayim bedensel engelliyim yuruyemiyorum sosyal hayatim hic olmadi arkadas cevrem sevgilim vs olmadi hep sosyal medyadan konustugum kisiler oldu eve bagli yasiyorum omur boyuda boyleyim bir kuafore gidemiyorum bir bakkala gidemiyorum caresizim ama hayata hep pozitif yonden bakiyorum bu sizce normal mi?
Çaresizliklere rağmen hayata pozitif bakıyorum, sizce normal mi?
Çaresizliklere rağmen hayata pozitif bakıyorum, sizce normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Sonucta kafama takarak bir yere varamayacagimi anladim cunku caresizim
Çaresizliklere rağmen hayata pozitif bakıyorum, sizce normal mi?
Cevapla