Yaş 24 şakaklarıma aklar düştü be bariz sekilde belli oluyor, sizce bu fani hayata cok mu anlam yüklüyoruz?

kendimi yorgun hissediyorum. Dışardan asla anlayamaz kimse ama birde gelip içimi görseler keşke.. yalniz kalmayı seviyorum, fazla konuşmak yerine susmayi tercih ediyorum. 😌
Yaş 24 şakaklarıma aklar düştü be bariz sekilde belli oluyor, sizce bu fani hayata cok mu anlam yüklüyoruz?
Cevapla