"Aman bunu mu takıyorsun kafana, salla gitsin" 😬🤦♀️ Derdinizi samimi olmadığınız birine anlatırsanız genellikle duyulacak sözler böyledir. Yerdeki taşa anlatın daha iyi...
Birine derdinizi anlattığınız da en çok duyduğunuz söz nedir?
Derdimi beni anlayan, benim gibi olan kişilere anlatmayı tercih ediyorum. Çünkü anlaşılamama duygusu içinde mücadele ederken, başkalarına içimi dökemem. Fakat yine de az da olsa içimi döktüğümde "hepimiz aynıyız, sabredelim, hayırlısı olsun" gibi cümleler duyuyorum karşımdaki kişilerden 🍃
:D Derdimi genelde denize anlatmayı tercih ediyorum. Çünkü samimiyetim olmayan birine derdimi anlatınca daha çok dert sahibi oluyorum ben onun verdiği reaksiyonlardan ötürü.. :D Bişeyleri anlatıyorsun anlatıyorsun en sonunda verdiği yanıt boşve ya oluyor.. :D E şimdi ben buna ne diyim..
İçimde yaşarım genelde derdimi kimseye anlatmam. Anlatacağım biri olacaksa eğer işte o benim derdimle dertlenebilecek biri olmalı. Derdime derman olamasa bile senin derdin benim derdim diyebilen biri olmalı. Yoksa ne kimseye anlatırım nede amiyane teselliler dinlerim.
Ben hep dert dinliyorum hic derdimi anlatmam insanlara da aman bu dert mi daha neler neler var demedim hic Ders almasini soyledim bir yerden cikis lazim sana dedim biraz cabala dedim liste uzar gider :)
Ne anlattigima bagli Eger sevgilimle durumumu anlatiyorsam hayirlisi olsun senin mutlu olmani cok isterim Eski kocamla ilgiliyse boşver şunu adam degilmiş demek ki Kilomla ilgiliyse sen verirsin sana inaniyorum Kpss ise sen basarirsin Vay be ne iyi arkadasimmis ya 🤣 boşuna 30 senelik dostum degil aahaha
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çok şükür pek derdim yok. Olduğunda da anlatma gereği duymam aslında, ama olur da anlatırsam genelde "Buna can sıkmaya değmez, hayat çok güzel" gibi yanıtlar alırım. Hayatıma hep pozitif insanlar kattığıma şükrediyorum ☺️
O değil de biri bana derdini anlattığında genelde "Derdini s***im" diyorum genelde. Onca sıkıntı arasında incir çekirdeğini doldurmayacak sebeplerle dertlenenleri anlayamıyorum.
Ona görə dərdimi həmişə tanımadığım insanlarla bölüşürəm.1 sizin problemlərinizi önəmsərlər.2 bunu koz kimi istifadə etməzlər. Nə də olsa tanımırlar. Həmişə tanıdıqlarımız tərəfindən incinərik onsuz
@1adam1sensiz sorunda burada zaten , kimse birşey yapamaz. Derman da olamaz.. sadece seni dinler ve teselli etmeye çalışır. Derdini paylaşmaya başlamadan önce karşı taraf "anlat derdine derman olurum belki , anlat rahatlarsın " vs cümleler kuruyor hepsi boş
Şimdi kişi senin derdini dinlemek üzere geldiğini söyleyip aslında başka menfaat için konuşuyorsa onu bilemem ama şunu soyliyim herkes öyle değil gerçekten de derman olamasa bile iyi hissettirecek unutturucak biri mutlaka vardır ama sen kimse çözüm olamaz yardım edemez diyip te anlatman da enteresan o zaman sorunlarla başbaşa bırakıyorum
@1adam1sensiz derdimi sıkıntımı paylaşmak yerine , bana o sıkıntıyı verene yönelip Ondan yardım, ferahlık isterim beyfendi.. kendi yorumunuzu paylaştığınız için teşekkürler
@1adam1sensiz karşımdaki kişi dalga geçmek amaçlı gülüyorsa ben de ona aynı şekilde karşılık veririm. Belki siz dalga geçmek amaclı gülmemiş olabilirsiniz ama ben öyle algıladım