İlişki toksik bir haldeydi yazın ayrılıp okul açılınca barışılan o zamanlar harika olan hayatımı bok ettiğim zamanlar işte 1 yıl ama hissedilen sonsuz kısır döngülü... ötesi davacı oldum, yarımyıl filan, özellikle, sosyal medyadan bakmadım. Sonra baktım ki ayrıldıktan kısa süre sonra biriyle, az fotoğraf direkt gördüm. Bana bir acıma hissi geldi. (içimden tanımadığıma ap tal diyorum) söyledim dikkat et kendine diye. Daha önce hiç görmemişim. ( keşke biri beni de tutup uyarsaydı...) Ne dese beğenirsiniz A# dedi. Siz ne düşünürdünüz?
Bir anket daha: Bırak yaşayıp görsün/ Sen yaşadın başkasının başına gelmesin konuş onunla.
Bu arada eskiden öyleyse geride kaldı tarzında bir cümle de kurdu o sefer aklımdan geçeni (a ptal) yazdım.
Bence yüzleşip devam etmesi lazımdı bana göre değil ama hiçbir şey olmamış gibi davrandı demek ki yaptıkları onun için hiçbir şey. Böyle biriyle olmamı da yoklukta olmaya yoruyorum. (artı o zamanlar ki özgüven eksikliğime onun adım atmasına)
Bir anket daha: Bırak yaşayıp görsün/ Sen yaşadın başkasının başına gelmesin konuş onunla.
Bu arada eskiden öyleyse geride kaldı tarzında bir cümle de kurdu o sefer aklımdan geçeni (a ptal) yazdım.
Bence yüzleşip devam etmesi lazımdı bana göre değil ama hiçbir şey olmamış gibi davrandı demek ki yaptıkları onun için hiçbir şey. Böyle biriyle olmamı da yoklukta olmaya yoruyorum. (artı o zamanlar ki özgüven eksikliğime onun adım atmasına)
Hala seviyor ondan yazdı
Al işte bi.. çıkmasa olmazdı
Bakmam bile
Nasıl yani
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer