Sevgilinizin eski sevgilisi sizi uyarsa ne düşünürsünüz?

İlişki toksik bir haldeydi yazın ayrılıp okul açılınca barışılan o zamanlar harika olan hayatımı bok ettiğim zamanlar işte 1 yıl ama hissedilen sonsuz kısır döngülü... ötesi davacı oldum, yarımyıl filan, özellikle, sosyal medyadan bakmadım. Sonra baktım ki ayrıldıktan kısa süre sonra biriyle, az fotoğraf direkt gördüm. Bana bir acıma hissi geldi. (içimden tanımadığıma ap tal diyorum) söyledim dikkat et kendine diye. Daha önce hiç görmemişim. ( keşke biri beni de tutup uyarsaydı...) Ne dese beğenirsiniz A# dedi. Siz ne düşünürdünüz?

Bir anket daha: Bırak yaşayıp görsün/ Sen yaşadın başkasının başına gelmesin konuş onunla.
Bu arada eskiden öyleyse geride kaldı tarzında bir cümle de kurdu o sefer aklımdan geçeni (a ptal) yazdım.
Bence yüzleşip devam etmesi lazımdı bana göre değil ama hiçbir şey olmamış gibi davrandı demek ki yaptıkları onun için hiçbir şey. Böyle biriyle olmamı da yoklukta olmaya yoruyorum. (artı o zamanlar ki özgüven eksikliğime onun adım atmasına)
Hala seviyor ondan yazdı
Al işte bi.. çıkmasa olmazdı
Bakmam bile
Nasıl yani
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilinizin eski sevgilisi sizi uyarsa ne düşünürsünüz?
Cevapla