Çok özgüvensizim insanlardan çok utaniyorum ya nolur yardim edin?

Yaa bu ozguvensizlik olmasa varya offf ne guzel basarili olurdum guzelim ama asosyalim... Evet asosyalim ve memlekete gitcez cogu tanimadigim akrabami tanicam hic gormedigim. Niye gelmedin hic gormedik seni dicekler sonra herkesin onunde sohnet edemiyorum utaniyorum ne yapcam blmiyom cok utaniyorum heycanlaniyorum insanlarla knsrken midem bulaniyo kusucak gibi basim doniyo. Bikere okdr cok birinden hoslabdim ki okula giderken midem cok bulaniyodu gittim okulda kustum tuvalette malesef napcam bilmiyom Lutfrn yardim edin oyle bi kosede ezik gibi de oturmak istemiyom ama cok heycanlaniyorum napcam ne konuscam
Çok özgüvensizim insanlardan çok utaniyorum ya nolur yardim edin?
Cevapla