Siz de benim gibi doğduğunuz yaşadığınız çağdan nefret ediyor musunuz?

Her şeyden herkesten soğudunuz mu artık yaşama karşı bir umudunuz var mı?
Siz de benim gibi doğduğunuz yaşadığınız çağdan nefret ediyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bıraktım artık her şeyi herkesi alt üstü doğacaktık okuyacak biraz zorluk çekip birde birini ölesiye sevip birkaç hayvan sevip gidecektik şu dünyadan öyle berbat bir çağa denk geldi ki hayat her şey sahte insanların artık güvenmek inanmak gibi bir hissiyatı yok şimdi gelde bunca saçmalık içinde umutsuzluk içinde yaşamaya çalış olmuyor işte😞

#perso

Soruyada bir beğeni bırakır mısınız?
Görüş için teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Siz de benim gibi doğduğunuz yaşadığınız çağdan nefret ediyor musunuz?

Teşekkürler 🙏
Siz de benim gibi doğduğunuz yaşadığınız çağdan nefret ediyor musunuz?
Cevapla