Kendimi sahte hissediyorum değer verdiğim kişiler içinde ekstra çaba sarf ediyorum gerçekçi olmak ve sahte olmamak için
Çocukluğumdan bu yana bastırdığım duygulardan kaynaklı olabilir mi
Bu durum beni üzüyor çok dengesizim bir de
Çocukluğumdan bu yana bastırdığım duygulardan kaynaklı olabilir mi
Bu durum beni üzüyor çok dengesizim bir de
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Dengesizdem kastin nasil yani birde her hoslandigina mi boylesin vede su an bu durumun icindemisin hoslandigin kisiye karsi ona gorre sana bomba tavsiye verebilirim
Hayatım boyunca sadece birini sevdim zaten, diğerlerinin anlamsız olduğunu bildiğimden bir duygu da beslemedim hiç dengesizden kastım sanki kişiliğim değişiyor gibi hissediyorum ama değişmiyorda
Cok iyi anladim peki sence neden sahte geliyor sana karsiligi yok mu seni hicmi sevmiyor
Yok bana karşılığı yok onun tüm duyguları yok o benden de beter durumda ama çok çabalıyorum içimdeki sevgi bitmesin diye
Anladim peki son olarak sunu sorcam yani karsiligi olmadigini anlamissin benden beter ne demek bunu anlamadim nasil yani
Bide siz sevgilimisiniz yoksa flort falanmi
Sadece arkadaşız arkadaştan öteye gitme gibi bir niyetim de hiç olmadı aşktan falan anlamam ben o tiplerdenim, o benden beter derken ise onun tamamen duyguları yok demek istedim zamanında benden fazla bastırmış ve şu an kötü durumda
Arkadasca muhabbetiniz varsa iyiyse duzgun bi sekilde konuaun cok faydasi olur bak gor
Bunları için psikiyatri uzmanina gitmen daha doğru olabilir
Teşekkürler ama ailemden çekiniyorum
İnan Bazen bende öyle hissediyorum ama nedenini çözemiyorum
Aynı durumu bende yaşıyorum bazen. İnan bilmiyorum.
evet ayni durum bende de var
Samimiyetsizsindir blki