Arkadaşla neden böyleyim ve düzelir miyim düzelmek için ne yapmam lazım?

çok mutsuzum hiç birseyden zevk almıyorum yaşamak istemiyorum aynı zamanda kendimi hep kasıyorum hep kötü birsey olacak hissi var birde insanlarla konuşurken aklıma hiçbirşey gelmiyor konuşacak birşey bulamıyorum sohbet edemiyorum rahat değilim içimden de acaba benden sıkılır mı benimle konuşmayı kesecek mi diyede korkuyorum sizce bunlar neden oluyor ve düzelebilme şansım var mı :(((
Arkadaşla neden böyleyim ve düzelir miyim düzelmek için ne yapmam lazım?
Cevapla