Bir erkek baskalariyla sakalasip benimle ciddi olmasinin sebebi nedir?

Herkesle normal herseyi konusuyor , kendisi doktor ben hemsireyim. bu doktor beyimiz ben haric herkesle baya sakalasiyor. Alt katda calisan hemsirelerden birisi anlatiyor , firsat bulursam tiras olcam felan diye konusmus öyle sakalasiyorlar iste.

benim yanimda baya ciddi duruyor , anlam veremedim. Hayir yani yeniyim daha 5 aydir calisiyorum
o hastanede ama yani bu kasintilik nedir anlamadim. Ters bir durumda olmadi.
sizce sebebi ne?
gerci bende biraz cekingen birisiyim ama yinede tuaf geldi , konusurken gözüme bile bakmiyor. Huuuh burdayim
diyeSim geliyor
Bir erkek baskalariyla sakalasip benimle ciddi olmasinin sebebi nedir?
Cevapla