Herkesle normal herseyi konusuyor , kendisi doktor ben hemsireyim. bu doktor beyimiz ben haric herkesle baya sakalasiyor. Alt katda calisan hemsirelerden birisi anlatiyor , firsat bulursam tiras olcam felan diye konusmus öyle sakalasiyorlar iste.
benim yanimda baya ciddi duruyor , anlam veremedim. Hayir yani yeniyim daha 5 aydir calisiyorum
o hastanede ama yani bu kasintilik nedir anlamadim. Ters bir durumda olmadi.
sizce sebebi ne?
gerci bende biraz cekingen birisiyim ama yinede tuaf geldi , konusurken gözüme bile bakmiyor. Huuuh burdayim
diyeSim geliyor
benim yanimda baya ciddi duruyor , anlam veremedim. Hayir yani yeniyim daha 5 aydir calisiyorum
o hastanede ama yani bu kasintilik nedir anlamadim. Ters bir durumda olmadi.
sizce sebebi ne?
gerci bende biraz cekingen birisiyim ama yinede tuaf geldi , konusurken gözüme bile bakmiyor. Huuuh burdayim
diyeSim geliyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer