AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
bakkal önlerinde filelerde toplar olurdu fileyi yırtar top çalardık arkadaşlarla patladığında bir daha aynısını yapardıkk ama yakalndık bir günn hiç unutmam :(((
Oyuncaklarımı çalan hırsız bir arkadaşım vardı oyuncaklarımı ondan geri çalmıştım. Bir de marketten dondurma alırken paketi açık bir magnum vardı parça koparıp ağzıma atmıştım hiç unutmam :D
bir arkadaşım marketten Capri Sun çalmış getirmişti. Ben de bir fırt çekmiştim. Yıllarca tramvasını yaşamıştım o anın =)
Ben Köye gelmeden iki gün önce tüm bahçelere nöbet Sırası cizerlerdi ama ben koyude tadına bakmadığım Agac yemedigm şey kalmazdı gece buğday çalar sabah ezanında. Tavuk çalardim
albeni çalarken yakalanmıştım tokat yediğimde çok mutlu oldum
annemin kıyafetlerini çalıyorum
ama hep yakalanıyorum
kücükkene bikez caldigimi hatirliyorum dükkandan cikolata calmistim nedir bu cikolata sevdamiz anlamadimki bak yine canim cekti
Hakkat, bakkallar milleti hırsız etmiş :) ben de bir kerre yeltenmiştim. Bakkal amca yakAlamıştı. UtAncımdan bir daha bakkalı bıraksan bir kere yan gözle bakmaz hale gelmiştim...
4-5 yaşlarında annem pazara götürmüş beni önünden geçtiğim tüm çorap tezgahlarından çorap çalmışım geri verdik tabii :)
Bebek bezi kardesim icin almistim parasini odemeyi unutmusum gidiyordum yakalndim tam hirsizlikmi oluyor bilmiyorum kucukkendi ama iste
Küçükken arkadaşimla marketteydik paramiz bir tane çikolataya yetiyodu kiz bu kadar pahalı yapmasalarmis alla alla dedi bir kaç tane çikolata çorup afiyetle yemistik :(
bir kere 7 yasındayken takı mağzasına girmiştik annemle bir yüzük denedim anneme gösterdikten sonra parmağımda unutmuşum sonra ertesi gün götürüp iade etmiştim 😄😄😄
Bizim remzi abinin evine girdim ya la.
daha 10 yaşında kapı açtım. Bildiğiniz tornavidayla kapıyı açıp içeri girdim. İçeri girdiğimde panikten bişey alamadan geri kaçtım.
biraz çocukluk sınırlarını aşan, masumiyetten uzak hırsızlık olmuştu.
Okul cikisinda cikolata cips calardik)) 4 veya 5. Siniftaydim vay be ne gunlerdi :d
Kuzenimle 1 tane elma çok küçüktük başka bir şey hatırlamıyorum
gönül çaldım:)))))))))
erik ve elmaçaldım ozamanlar o çalmak deyil maceraydı:)))))))
o zamanın parasıyla 15-25 binlira çalmıştım şimdi nasıl ödeyeceğimi düşünüyorum :)
Ehh bende yorumları baka baka caldım artık benide günahkkar ettiniz :D
Çikolata Çaldım Büyüdüm Fazlasıyla Ödedim :)
Çocuk Aklı İşte...
Allah kahretsin küçükken iki defa hırsızlık yapmiştim. Bir kez arkadasın kalemtirasini çalmıştım bide bakkaldan misket çalmıştım ( bakkal yakaladı beni bende inkar etmiştim ) :D üzgünüm ama
Dısarda cipsler oluyor ya hunharca dalardık onlara :D en sonunda yakalanmıstım dövdü o. ç şimdi kapatmış marketı. bir denk gelirsek ama :D
Metal araba sibobu çalardım 😃 bisikletime takmak için,4. sınıfta iken gıcık olduğum hocamın cüzdanını almıştım çantadan 😃 kimlik kredi kartı felan hepsi çöpe attım,20-25 lira bir parası varmış zaten
küçükken annenemin buzdolabı üzerinden sakız çalmıştım. sonra vicdan yapıp annaneme söylemiştim. yavrum söylemene gerek yok zaten istediğini al size aldım onları demişti :D işte öyle en yakınımdan bile bişeyi habersiz alamıyorum
Kucukken babamin cebinden para caldim bide yine kucukken yengemin makyaj temizleme mendilinden caldim pembe diye.
Ben ufakken magnum çalarak başladım sonra cepcilik ve gasp gibi şeyler yaptim 6-7 yildir tovbeliyim kimsenin malinda gozum yok :)
Evet küccüken abimin kafasina uyup marketten birer tic tac sekerini calimistik :( cok pismanim simdi adama gidip helalik istemek istiyorum ama cok utaniyorum amca biz eskiden dükkanindan sekermi caldik diyim :((
Küçükken misafirlikte barbie çalmıştım, arkadaşımın kalemlerini bir de 9yaşındayken kaybettiğim ingilizce kitabını sınıfın ineğinden çalmıştım
hayde ya bula bula onları mı caldı n helal sana be kardeşim ;-);-);-)
Emekliyerek cips alıp gitmişim farketmiş bakkal amca, tanıdık olduğundan birşey olmadı :D
Oha :)
Eksiyi verenlere bak ya ahahaha :D
Evde bilgisayar olmadigi zamanlarda arkadaslarla kafede cs oynayabilmek icin annemin cantadan para yuruturdum :D
Oyuncak çalmıştım bir kere, tabi bana saklamayı ve yalan söylemeyi öğretmediler :D 10 dakika sonra babam tarafından geri götürmek zorunda kalmıştım.
Pislikçilik, muslukçuluk, tırnakçılık, tantanacılık, dızdızcılık, zarfçılık sana ne lazım :D?
İlk okulda arkadaşımın kalemtıraşı çok hoşuma gitmişti bende alıp çantama atmıştım.
Bakkaldan Cips çaldım içinden 1 lira cips para çıktı gittim 2 tanede öyle cips aldım :D yıl :2004 felandı :D
Küçükken misafirlikte kızın oyuncak makyaj malzemesini çalmıştım :((Allah affetsin
annemin cantasındaki paraları babamın paltosundaki paraları caldım sayılırmı...
Çok çaldık ne yalan soyliyim işe başlarsam helallik istemeye gidicem bir kaçına
Küçükken yapmışlığım var evet kola , mause , tişört falan.
Çook küçükken yüzük alıp anneme hediye etmiştim, birde karşı komşunun kızının oyuncaklarını
Birisinin kalbini çalmak sucsa eveet ben hirsizim bu yastaaaaaa
Bakkaldan şeker aşırdığımız zamanlar oldu. Bakkalın oğluyla hahaah babasından calıyoduk :D
Yaptigim en büyük hirsizlik kizlarin kalbini calmam be dostum :d
Valla bir tek duvarlara çıkıp milletin meyvesini çalardım. Allaha şükür başka bir hırsızlığım yok
çocukken bakkaldan sakız çalardık ya :D ne günlerdi
Ortaokuldayken kirtasiyeden galiba basmali kalem calmistim niye yaptim bilmiyorum :(
10 yaşında yapmıştım soymadığım market kalmamıştı :D
Çikolata calmistim isi buyutelim dedik daha kucuguz ama bisiklet denesin yakalandik okkali bir dayak yedik bisikletlere yan gözle bile bakmak artik :D
Canim cok çekmişti cips bakkal boştu attım çantaya afiyetle yedim :) üstüne ara ile sakız almıştım ayıp olmasın diye
evet komşumun üzümünü çalardım ;-) demir calardım satardım top alır oynardım top patlayınca yine yapardım ;-);-)
evet çok çaldım ama değersiz şeyler.
ama net hatırladığım şehirler arası otobüste muavin gibi ücretleri toplayıp kendi ücretimi vermememdi.
Kuzenimin ojesini gizlice almıştım anneme de bana hediye etti demiştim
Annemin babamin bozuk paralarini alip cikolata sakiz alirdim ama cok kücüktüm okula baslamamistim
Hırsızlığın küçüğü büyüğü olmaz. Kimsenin çöpüne bile el uzatmam.
Kucukken sağda n soldan demir toplardik. ddddd bide agaclara dalardik
Tekzenden pompa calmistim ufakken kuzebinle beraber
Çocukken pazarda tezgahtan elma armut attığım olmuştu cebe.
Komşunun agaclarindan meyve calmak hirsizliksa evet küçükken cok yapardik :-D
kucukken bir oyuncak calmisitim bir cocuktan ve cocuk öldu simdi yukardan beni izliyordur
Çüşş psikopata bağlama kızım yaa olur böyle şeyler =)
yok ya ozaman cocuktum ne bilcem , cocugun öldugune uzuluyom @coedalton
Evet. Hep abimin güzel Kalemlerini kendi kalemligime koyardim :)
küçükken sınıftaki kızın kalemi güzeldi onu almıştım
Küçükken babamın cebinden 10 lira 20 lira alırdım sonra harcadıktan sonra zaten anlıyo diye ben söylerdim :) onun dışında başkasından hiçbir şey çalmadım ayıp öyle şeyler.
Annemin cantadaki tum bozukluklari yürütüp mico almıştım :) eyy gidi gunler eyyy :D
Bikaç kızın kalbini çalmışlığım var.. Düşününce iyiydi yazınca itici geldi :D