Kapalı ve kasvetli havaları seviyorum. Bende bir tuhaflık mı var?

Kapalı ve kasvetli havaları seviyorum. Bende bir tuhaflık mı var?
Merhabalar,

Oldum olası kapalı ve karanlık havaların hastası olmuşumdur. Evde takılıp film izlemeyi, kitap okumayı ve kahve eşliğinde camdan bakmayı çok severim. Var mı benim gibi psikolojisi bozuk :D
Kapalı ve kasvetli havaları seviyorum. Bende bir tuhaflık mı var?
Cevapla