
Oldum olası kapalı ve karanlık havaların hastası olmuşumdur. Evde takılıp film izlemeyi, kitap okumayı ve kahve eşliğinde camdan bakmayı çok severim. Var mı benim gibi psikolojisi bozuk :D

Kapalı havaları da severim gündüzü de daha çok geceyi de severim. Soruya gelecek olursak bence kapalı havaları sevmenin psikolojik bir sıkıntı belirtisi olduğunu düşünmüyorum. Huzuru, güzelliği , samimiyeti veya dobralığı o zamanlarda görüyor olabilirsin. Bu da gayet normaldir sonuçta o ana bir anlam yüklemiş ve kendince kabullenmiş oluyorsun.
Bende öyleyim kasveti severim özellikle de pazar günüyse ve yağmurluysa





Benim de en sevdiğim hava türüdür bu, yağmurlu ya da kapalı havalar… Evde durup camdan kahve ve hafif müzik eşliğinde dışarıyı izlemek benim için fazla huzur verici bir olay.
Bunu mutlaka dinlemelisin o halde😀
Bende çok severim🤷♀️
Cevap
15Cevap
Çok severım. kitap okumak yanında bir kahve ile birlikte... ve sonunda uyumak... iyi hissettirir.
Üye olduğumda ilk 3 paylaşımımdan birisi böyle bir soruydu. Sıcaktan nefret ederim zaten en güzel hava kapalı, hafif yağışlı havalardır. Cidden huzur veriyor. Ya da biz melankoliğiz :D
En sevdiğim içime huzur veren hava olayı..
Hani paha biçilemez desem tam yerinde olur..
Bakalım şimdi hangi havaların popülaritesi yükseliş yapacak😂😂Siz aslan burcu olduğunuzu söylerken dürüst muydunuz ben önce bunu bı öğrenmek istiyorum 😂😂
kişilik burca göre şekillenmediği için burç olayları çok saçma cidden
Ciao🍀🦇
Nasıl ki her konuda zevklerimiz farklı ise bu konuda da öyle. Kimi yaz sever kimi kış; kimi yağmur sever kimi kar.
Bu hiç farketmeksizin insanın zevkleridir.
Ben de bu tarz severim. Ve her kişisel özelliğe psikolojik bozukluk demeniz oldukça saçma ve üzücü. Kaç ay psikolojik tedavi gördünüz? Veya psikolog bunun bozukluk olduğunu onayladı mı?
Eskiden çok korkardım. Sonra bazı şeyler oldu ve artık en huzur bulduğum anlar böyle havalar. Ne biliyim mesela bir yıldırım sesi beni mutlu etmeye falan başladı. Değişik ama güzel. Bence tuhaf değilsinn.
Tabi ki dışarı çıkmak bir başka az önce yağmurda yürüdüm efsane ya tavsiye ederim. 😄🤘
😎 🤘
Allahım kendimi ölü gibi hissediyorum o havalarda sanki ölmüşüm uzanıyorum ama toprak atıp gömmüyolar da, o yüzden sevmiyorum ben güneş aydınlık havaları seviyorum 😊😅
Anormal bir durum değil bence. Bende çoğunluğun aksine yaz yerine kış mevsimini daha çok seviyorum. Özellikle karlı, gök gürültülü yağmur ve sisli havalar, ruhumu dinlendiriyor resmen.
Çok severim tam benim havam mesela sabahın 5'i alacalaranlik veya akşam üstü ... severim şu an olduğu gibi kapalı heryer gri bulutlar

Bu ve yağmurlu hava>>>
Dostum hele şükür bu konuda benimle aynı duyguları paylaşan biri Ya Rabbim, bayılırım kapalı havalara
Bendede tam tersi hani yağış felan olmaz ama hava gece gibi olur ve hava kapanır nefret ederim o zaman işte sıkıntı oluşturur bende bu durum
Eskiden bunalırdım şimdi ise huzur buluyorum kapalı havalarda.. yalniź şimsek ve gökgürültüsünden hala korkuyorum
Bende çok severim. Koyu ve kasvetli hatta fırtınalı ya da yağmurlu havayı. ya da soğuk ve koyu bir havada güzel
Herkes seviyomuş
Hayır, bir tuhaflık yok ben de yağmurlu havaları ve şimşekleri çok severim yani zevkler ve renkler...
Ben sevemiyorum. Belki sadece bir öğleden sonra gibi kısa bir süre için güzel olabilir. Benim için güneşli hava gibisi yok.
Tuhaflık yok. Ben de güzel havalara kıyasla kasvetli havaları daha çok severim. Çoğu kişi de seviyordur bence. Enteresan bir şekilde seveni çok.
Güneşe molotof atacak haldeyim.
Düşün o kadar mantık kaldı elimde. Şu hava kapansa da gök gürleye gürleye bir boşalsa ne güzel olur!
Ben de severim, dışarda yanmadan dolaşabiliriz çünkü wşdkelfj
Dışarı çıkıp gezmeyi seviyorum ben, evde kalmayı hiç sevmem
Ben de senin gibiyimm yazı da çok seviyorum ama o havaların enerjisi daha bir başka hoşuma gidiyor
Öyle havalarda nefes alamıyorum boğulacakmisim gibi oluyorum
hayır tuhaflık yok ben de kasvetli yağmur çamur fırtına olsun şimşek gökgürültüsü olsun bayılırım
bende seviyorum hatta moralim yerine geliyor nedense mutlu oluyorum
Ben de çok severim.
Yazın bunalıma giriyorum denilebilir..
Katılıyorum, daha sakin ve keyifli geliyor bana özellikle yağmur sesi varsa hemencecik uyurum.
Benimde içim bir hoş oluyır aydınlık pek benlik değil
Herkesin zevkleri farklıdır açık hava gibisi yok mis gibi mas mavi gökyüzü görünmeli.
Yagmur yagarken camin onunde oturup cay esliginde yagmuru ya da kari seyretmek muazzam bir keyif
Ben de severim yağmur da yağsın sakin sakin aydınlıktan bin kat iyidir 😬
pek sevmiyorum içimi bayıyor, bir şey yapasım gelmiyor böyle havalarda
Bende çok seviyorum kapalı gök gürültülü yağmurlu doluyu falan çok seviyorum yazdan güneşten nefret ediyorum resmen
hayır ben de böyle havaları seviyorum şu an hava kapalı ve acayip güzel sıcak değil falan :)
O zaman sen yağmuru da seversin bu arada benim adım Yağmur 😛
Olabilir normal bir şey
bunun anormal olduğunu düşünmüyorum bu siyahı seviyorum demek kadar normal bir şey herkes güneşli havaları sevecek değil ya zaten öyle olsaydı çok sıkıcı olurdu
valla bende öyleeyim. keşke hava hep kasvetli olsa süper olur. zaten sonbahar ve kış insanıyım. yalnız değilsin:)::))
Ben de öyle havaları severim. Sanırım pesimist bir insan olduğum için olabilir.
İçi çürümüş insan bence benim enerjim olmuyor böyle havalarda evden çıkmam hiç
Ben hiç sevmem ruhum daralıyor içim sıkılıyor böyle havalarda içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor insanı sersemletiyor böyle havalar
Evdeysem severim. Kitap, film, kahve, uyku, birçok seçenek var. Ama dışarıdaysam hiç hoşuma gitmiyor, daralıyorum 🙄
Bende çok severim, şimşek çakması da hoşuma gidiyor.
bu havayı seven ya çok şey kaybetmistir ya da kaybedecek bir şeyi kalmamıştır...
Vallaha bende ayniyim bayiliyorum hatta tuhaf mi acaba
Bende öyleyim. Zaten iyi olduğumu düşünmüyodum. Şaşırmadım. Apdoadllwls
Ben de severim. Herkes depresif olurken ben aksine daha enerjik hissediyorum.
Niktofilisiniz bende aynıyım. Ve beni bu yüzden depresif sanıyorlar ama hiç alakası yok.
Eğer bu bir tuhaflık sayılıyorsa bende de tuhaflık var demektir
psikolojiyle ne alakası var bunun? zevkler ve renkler tartışılmaz. bende kasvetli ve kapalı havaya bayılırım, beni içine çekiyor. sıcağı da sevmem zaten soğuğa aşığım
Olabilir bende bunalıyorum
Sevmem ben ruhum sıkılır. 😃
Birde yağmur yağdı mı tamamdır 🌧
Evet kendimi daha iyi hissediyorum
Yoo bende seviyorum sıcağı yaz aylarını sevmem pek
Bir tuhaflık yok, fantastik dünyadan alışıksın 😂
O anki psikolojik duruma göre değişir
Bende severim kapalı havaları
Bende seviyorum, inşallah tuhaf değilimdir.😂
Bazen bende seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?