İnsan ruhunu karartır die sevmez çoğu kişi ama ben seviyorum kasvetli havaları sizde seviyor musnz


tabi ki normal kasvetli havaları bende çok seviyorum. çünkü yağmur rüzgar bunları seviyorum ama nem veya çok soğuk olmaması gerekiyor. yoksa o zaman pek sevmiyorum ama bunun dışında zaten güneşli havaları hiç sevmiyorum. kasvetli kapalı havaları daha çok seviyorum
Cevap
19Cevap
Tabi normal, anormal olan bir durum yok ortada. Ben de bazen severim. Bazen de ruhum daralır.
Senin ruhunda bir karanlık var demekki hatun... Ben hiç sevmem mesela bulanık puslu kasvetli havayı. İlle de güneş olacak tepemde...
Depresif hale sokuyor ben pek sevmiyorum dışardan bakınca güzel ama İskoçya İngiltere gibi yerlerde çok var böyle tarz
Bende severim. Tanrı verdiyse vardır bir hikmeti.
Çok severdim. Böyle havalarda deniz kenarında oturup çay içmek en iyisi.
Aynısı bende var hep kapali puslu olsun güneş çıkmasın
Bende seviyorum bugün de hava öyleydi burada.
arabayla gezmesı guzel bu havalarda hele yagmurda
Normal ya ben de öyleyim
Çok severim
Bazen olur öyle şeyler normaldir
Severim fırtına olursa daha güzel olur
Böyle havalar istemsizce mutlu ediyor beni.
Bende çok severim tam foot çekilmelik hava
Bence ruh haline bağlı. Bende çok seviyorum
Sen seviyorsan bende severim
Sen kesin uyuyorsun ondan sevion
Böyle havalarda uykum gelir benim
ben sevmem ama senın ıcın katlanırım :)
Ben de çok severim
Çok al birde kitap oku
Olabilir.
Normal değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?