Çoğunuzun galerisinde aynı pozdan onlarca olduğuna eminim.
Dış çekim yaptığımda bütğn zamanım geline fotograf beğendirmekle geçiyor
Dış çekim yaptığımda bütğn zamanım geline fotograf beğendirmekle geçiyor


çünkü fotoğrafın her tarafına uzun ve detaylı bir şekilde bakıyoruz ve uzun süre baktığımız için illa bi yerde bi eksiklik görüyoruzz
Cevap
1Cevap
Mikemmeli arıyoruz😂
Çünküüğğ hiç bir fotoğrafım benım kadar güzell deil😂😂😂😂🤪
Hıh iştee ondann😂
Ben erkekmiyim acaba fotoğraf çekilmeyi hiç sevmiyorum
Yok be vardır birsürü
Bu şey gibi oldu doktor olup hasta olmayana denk gelmedim demek gibi birşeyy
Bazı erkeklerde de bu huy var 1 saat fotoğraf çektirmekle uğraştırıyor beni kuzenim
Kusursuz istiyorlar bir kere yaşandığı için. Yapcak bir şey yok
Hahaha aynen kardeşlerim çekmiyor artık benim fotomu ugrasamam ben senle begenmezsin on saat diyorlar
Mecbur anneme çektirdim geçen ama afedersin mok gibi çekiyor ya hiç mi bakmaz insan açıya ondan sonra gözüm kapalı mı filan diye. Tavandan basık gibi çekiyor havadan
Peki gelinden beklentin nedir 2 poza teşekkür edip göndersin mi seni? O zaman 50 lirayla evine dönersin haberin olsun :D
Çünkü yüze fiziğe her şeye bakıyoruz. Siz direkt bütüne bakıp geçiyorsunuz.
Mesleğin gereği elbette bakıyorsundur ama kadın çok detaycı bir varlık :)))
Kapris genel olur şimdi. Erkeğin de çok kaprisli olduğu zamanlar var. 🤦🏻♀️
😇🌸
Ee tabi özel gün söz konusu tabiki çabuk beğenmez 😅
🤷🏻♀️😅
Fotoğrafçı mısın knk?😱😱😱😱
Sanirim bu dogru kendimizi bi turlu begenemiyoruz
Yok aslinda kendimi kolay begenmem fotograflarda
İnsan bi daha çek demeye utanır ya
İşini severek yapmak bu olsa gerek. Tebrik ediyorum
Beni çekebilirsiniz ben hepsini begenirim 😂😂😂
En özel günü onda da bi zahmet güzel çıksın 😂
Bilmem neden 😃
Hayır yaa değil aslında
😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar